منصوریان: من از نسل دوره ایران و استرالیا هستم

سرمربی نفت تهران معتقد است حضور هواداران در این بازی بهترین سورپرایز برای آنها بود.   به گزارش “مازنداسپرت“، علی رضا منصوریان در کنفرانس پایان بازی تیمش در مقابل الاهلی امارات گفت: بهترین سورپرایز برای ما این بود که این تعداد هوادار برای دیدن بازی نفت به ورزشگاه آمدند و باید بگویم که من دست […]

سرمربی نفت تهران معتقد است حضور هواداران در این بازی بهترین سورپرایز برای آنها بود.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، علی رضا منصوریان در کنفرانس پایان بازی تیمش در مقابل الاهلی امارات گفت: بهترین سورپرایز برای ما این بود که این تعداد هوادار برای دیدن بازی نفت به ورزشگاه آمدند و باید بگویم که من دست تک تک آنها را می بوسم. متاسفانه روی سادگی بازیکنان ما الاهلی به گل رسید و من در طول ۹۰ دقیقه نگران این موضوع بودم بودم که روی سادگی بازیکنانم آنها به گل برسند که همین اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: تیم الاهلی از ما باهوش تر بود و توانست در این بازی به گل برسد بهرحال ما نود دقیقه بازی اول را واگذار کردیم، ما اگر در این بازی به مساوی نیز می رسیدیم بازهم باید آنجا به حریف مان گل می زدیم. زمان چند روزه ای داریم که به بازیکنان مان مخصوصا جوان ترها فاکتورهای مختلفی را یاد بدهیم و امیدواریم که بتوانیم برای دیدار برگشت نقاط ضعف مان را برطرف کنیم و تیم را قوی تر کنیم.

وی در رابطه با اتلاف وقت بازیکنان الاهلی گفت:ما اعتراضی به تلف کردن وقت توسط آنها نداریم و از طرف دیگر نیز اشتباهات مان را گردن داور مسابقه نیز نمی اندازیم، فقط بازی اول را باخته ایم و به مردم کشورمان این نوید را می دهیم که در بازی برگشت جبران کنیم، بهرحال من از نسل بازی ایران و استرالیا اینجا هستم و امیدوارم بازهم آن کار را تکرار کنیم.

منصوریان در رابطه با بازیکنان جذب شده به این تیم گفت: از بازیکنانی که در تعطیلات جذب کردیم راضی هستیم.طبیعی است بازیکنی که می آید باید با شرایط تیم وفق پیدا کند.ما به ۵ یا ۶ ماه دیگر فکر می کنیم.با همه این تفاسیر نباید باخت را گردن کمیته نقل و انتقالات بیاندازیم.

 

منبع:ورزش۳