دیدار دوستانه فوتبال ساحلی شهریار ساری و نماینده چالوس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز در دیداری دوستانه تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری که در دوران بدنسازی و آمادگی خود برای حضور مقتدارنه در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به سر می برد به مصاف تیم از شهر چالوس رفت. افشین امیدی سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری در خلال این مسابقه دوستانه […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز در دیداری دوستانه تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری که در دوران بدنسازی و آمادگی خود برای حضور مقتدارنه در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به سر می برد به مصاف تیم از شهر چالوس رفت.
افشین امیدی سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری در خلال این مسابقه دوستانه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت :ما در این فصل با حفظ اسکلت اصلی فصل قبل و اضافه کردن چند بازیکن جدید نقاط ضعف خود را پوشش داده و تمرینات خود را از اوایل بهمن ماه زیر نضر مربی بدنساز شروع کردیم.

وی ادامه داد: تیم ما کاملا یک تیم بومی است و تمامی بازیکنان ما از استان مازندران هستند .
امیدی از برگزاری اردوی چند روزه در رامسر خبر داد و گفت:بعد از طی دوران بدنسازی با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب و زمین استادیوم استاندارد در شهر نوشهر برای انجام چند بازی دوستانه اردوی تدارکاتی خود را بمدت چهار روز در این شهر برپا نمودیم .
وی شرایط تیمش را امیدوار کننده دانست و عنوان کرد :هماهنگی لازم بین بازیکنان جدید و آشنایی با تاکتیک های تیم در تمرینات و اجرای آن در مسابقات آتی می باشد اما کل خانواده باشگاه شهریار کاملا هم قسم و منسجم و یکدل آماده شروع یک فصل خوب فوتبالی است.
این مربی جوان از آمادگی کامل تیمش برای حضور در رقابت های فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی خبر داد و گفت :در این اردو کلیه نفرات خود را داشته و از بازیکنان ملی پوش خود نیز سود بردیم . امیدوارم با کمک تمامی هواداران دلسوز و رسانه ها که مسلما بدون حمایت آنها موفقیت این تیم کامل نخواهد شد، بتوانیم نماینده شایسته ای برای استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در فصل پیش رو باشیم .
سرمربی شهریار ساری در پایان افزود :جا دارد یه تشکر ویژه از آقای صالحی مدیر عامل دلسوز و ورزش دوست داشته باشم که در این راه تمام شرایط و امکانات لازم را برای پابرهنه های مازندران فراهم کرد.
گفتنیست در پایان این دیدار دوستانه ؛شهریار ساری با نتیجه ۹ بر ۱ حریف چالوسی خود را شکست داد.در این دیدار گل های شهریار را محمود علیجانی،محمد مرادی( ۲گل)، مهدی خانپور (۲ گل ) علی کمالی، رضا قلی نژاد،مهیار حسن نژاد و یک گل به خودی به ثمر رسیده شد.