مسلمان: هرگز نگفتم از پرسپولیس می روم

بعد از بازی پرسپولیس- فولاد، مصاحبه ای از قول محسن مسلمان منتشر شد با مضمون جدایی از پرسپولیس. این هافبک ۲۴ ساله اما این موضوع را تکذیب و تاکید کرد که با قدرت در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد.   محسن مسلمان را این روزها کمتر در ترکیب پرسپولیس می بینیم. همین باعث شده تا […]

بعد از بازی پرسپولیس- فولاد، مصاحبه ای از قول محسن مسلمان منتشر شد با مضمون جدایی از پرسپولیس. این هافبک ۲۴ ساله اما این موضوع را تکذیب و تاکید کرد که با قدرت در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد.

 

محسن مسلمان را این روزها کمتر در ترکیب پرسپولیس می بینیم. همین باعث شده تا حرف و حدیث های فراوانی در مورد این هافبک ۲۴ سال منتشر شود. آخرین شایعه هم مربوط می شد به جدایی او از پرسپولیس. مسلمان که از انتشار این شایعه ناراحت بود در گفتگو با خبرنگار ” مازنداسپرت” گفت:« من نمی دانم این نقل قول ها را چگونه از بان من منتشر می کنند. هرگز نگفتم که قصد جدایی از پرسپولیس را دارم. چنین خبری درست نیست و من با قدرت در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهم کرد و برای حضور در ترکیب انرژی ام را می گذارم. من حرفی درباره جدایی نزدم و نمی دانم بعضی ها چطور از قول من مصاحبه منتشر می کنند.»
مسلمان در ادامه گفت:« من در این مدت خیلی کم مصاحبه کردم. چون می خواستم روی حضور در ترکیب پرسپولیس و موفقیت این تیم تمرکز کنم. الان هم دنبال جدایی نیستم. موفقیت پرسپولیس برایم مهم است و خوشحالم که در اهواز توانستیم اولین برد فصل را جشن بگیریم و یک تیم قدرتمند را شکست بدهیم.»
اما حرف های پایانی مسلمان:« به نظر شما کی وقت داشتم مصاحبه کنم. دیشب که درگیر بازی بودیم. بعدش هم به فرودگاه آمدیم. سپس آمدم خانه و استراحت کردم. نمی دانم چه زمانی مصاحبه کردم که خودم هم نمی دانم.»

 

منبع:ورزش۳