طی سفر یک روزه ؛ وزیر ورزش و جوانان به مازندران سفر می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت و افتتاح چند پروژه ورزشی به استان خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛حبیب حسین‌زادگان  با اشاره به سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به مازندران اظهار کرد: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در […]

012021مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت و افتتاح چند پروژه ورزشی به استان خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛حبیب حسین‌زادگان  با اشاره به سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به مازندران اظهار کرد: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در گرامی‌داشت هفته دولت برای افتتاح چند پروژه ورزشی در سطح استان سفر یک روزه‌ای را در روز پنج‌شنبه پنجم شهریور در مازندران دارند.

وی افزود: در گرامی‌داشت هفته دولت هر یک از وزرای رئیس‌جمهور برای بازدید و افتتاح پروژه‌ها به استان‌های مختلف سفر می‌کنند، اما به‌دلیل اهمیت و جایگاه ویژه ورزش مازندران وزیر ورزش سفری به مازندران دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ضمن دیدار و ملاقات با مسئولان ارشد استان، چند پروژه مهم ورزش مازندران را در هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌کند.

حسین‌زادگان بازدید از پروژه باشگاه کاله در شهرستان آمل، افتتاح راه روستایی (سرخرود به محمودآباد)، افتتاح هتل ماهان در سرخرود، شرکت در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری، دیدار با خانواده شهدا در ساری و شرکت در برنامه زنده تلویزیونی شبکه تبرستان را از اهم برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان به مازندران برشمرد.