نجاریان خبر داد: پخش زنده هر ۱۳ دیدار خانگی شهروند ساری از شبکه استانی مازندران

مازند اسپرت / نیلوفر ابراهیمی : مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری از پخش زنده هر ۱۳ دیدار خانگی تیمش در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ، سعید نجاریان در گفتگویی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته ظرفیت سالن سید رسول حسینی ساری در هر […]

najjarianمازند اسپرت / نیلوفر ابراهیمی : مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری از پخش زنده هر ۱۳ دیدار خانگی تیمش در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ، سعید نجاریان در گفتگویی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته ظرفیت سالن سید رسول حسینی ساری در هر ۱۳ بازی خانگی ما تکمیل شده بود و گاهاً هزاران هوادار پشت درهای بسته می ماندند و از دیدن بازی تیم شان محروم می شدند.

وی افزود: هواداران شهروند ساری منحصر به شهر ساری نیستند و تعداد قابل توجهی از فوتسال دوستان از شرق و غرب استان مازندران پیگیر نتایج و اتفاقات دیدارهای ما در لیگ برتر فوتسال هستند.

نجاریان ادامه داد: با توجه به این موضوع مدتی بود که شخصاً پیگیر پخش زنده مسابقات مان در فصل جدید بودم و امروز و در دقیقه ۹۰ موفق شدم با جذب یک اسپانسر و پس از جلسات متعدد با مسئولان صدا و سیمای مرکز مازندران موافقت آنها را برای پخش مستقیم هر ۱۳ بازی خانگی مان جلب کنم.

وی در پایان در خصوص احتمال تغییر در زمان آغاز دیدارهای شهروند ساری در فصل جدید نیز گفت: از آنجائیکه کمیته فوتسال فدراسیون از پخش زنده مسابقات لیگ استقبال می کند، هیچ مشکلی با تغییر زمان آغاز مسابقه تا سقف دو ساعت ندارد. البته بازی امشب ما با دبیری تبریز  ساعت ۲۲:۳۰ است که احتمال دارد بدلیل پخش اخبار ساعت ۲۳ شبکه تبرستان  15 دقیقه زودتر یعنی ۲۲:۱۵ آغاز شود.