سال ۹۵ سالی سرشاراز موفقیت برای ورزش مازندران بود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه گفت : سال ۹۵ سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای ورزش مازندران بود . وی با اشاره به اینکه تمامی همکاران در ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و هیات های ورزشی برای اعتلای ورزش استان تلاش کردند […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه گفت : سال ۹۵ سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای ورزش مازندران بود .

وی با اشاره به اینکه تمامی همکاران در ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و هیات های ورزشی برای اعتلای ورزش استان تلاش کردند ، اذعان داشت : در سال ۹۵ ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی موفق به کسب ۴۰۳ مدال رنگارنگ در مسابقات المپیک ، پاراالمپیک ، جهانی ، آسیایی و بین المللی شدند که بیش از یک مدال در هرروز برای ورزش استان به دست آمد .
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از رشد ۱۴ درصدی ورزشکاران سازمان یافته در استان خبر داد و تصریح کرد : با تدوین برنامه ششم و جذب اعتبارات لازم شاهد توسعه و شکوفایی بیشتر ورزش و جوانان استان در سال ۹۶ خواهیم بود .
حسین زادگان با بیان اینکه با همکاری سازمان مدیریت برنامه ریزی ، اقدامات بسیار مهمی در زیر ساخت و توسعه ورزش استان رخ داد ، یادآور شد : رضایتمندی مردم برای ما بسیار مهم است از اینکه مردم از عملکرد و موفقیت ورزش استان رضایت دارند ، احساس غرور و خوشحالی می کنیم .
وی با اشاره به اینکه وزیر ورزش و جوانان به قابلیت و توانایی ورزش مازندران اشراف کامل دارند ، خاطر نشان کرد : دکتر سلطانی فر وزیر فرهیخته و توانای ورزش و جوانان برای دومین بار به غرب استان سفر خواهند کرد .