ویسی: همه می گفتند تیمت به ناکجا آباد می رود

سرمربی استقلال خوزستان که در این مدت نتایج رویایی را با تیمش گرفته، سکوتش را شکست در راز موفقیت تیمش را فاش کرد.   عبدالله ویسی در گفتگو با “مازنداسپرت” ادعا می کند که زمانی که قرعه کشی لیگ برتر انجام شد خیلی ها گفتند این تیم به نا کجا آباد می رود ولی او […]

سرمربی استقلال خوزستان که در این مدت نتایج رویایی را با تیمش گرفته، سکوتش را شکست در راز موفقیت تیمش را فاش کرد.

 

عبدالله ویسی در گفتگو با “مازنداسپرت” ادعا می کند که زمانی که قرعه کشی لیگ برتر انجام شد خیلی ها گفتند این تیم به نا کجا آباد می رود ولی او به عملکرد تیمش مطمئن بوده است.

از این که از دید گروه آنالیز ورزش سه به عنوان مربی ماه انتخاب شدید، راضی هستید؟
بله من خیلی خوشحالم. در این مدت با بچه ها زیاد کار کرده بودیم و از این که من از دیدید شما به عنوان مربی ماه انتخاب شدم خیلی خوشحالم.

واقعا روزی که به کارتان را با استقلال خوزستان شروع کردید فکر می کردید تیم تان اینقدر خوب نتیجه بگیرد؟
فراموش نکنید که ما قرعه بسیار سختی را داشتیم. در ۵ هفته اول باید با سپاهان قهرمان، فولاد قهرمان، پرسپولیس قهرمان، سایپا و تراکتورسازی بازی می کردیم و همه می گفتند تیم عبدالله به ناکجا آباد می رود. اما من به تیمم اعتماد داشتم و واقعا بچه ها خیلی امسال تمرکز کرده اند و توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

یعنی از قرعه سختی که نصیب تان شد ناراحت نبودید؟
خانواده من نگران بودند و خیلی از این که در اول فصل به قرعه بسیار سختی برخورد کرده بودیم ناراحت بودند اما من به آنها گفتم که از ۵ هفته ۱۰ امتیاز می گیریم چون به تلاش بازیکانم اعتماد داشتم.

از چه زمانی متوجه شدید که استقلال خوزستان پتانسیل بالایی دارد؟
من از همان بازی اول که به سپاهان باختیم متوجه شدم تیم مان امسال پتانسیل بالایی دارد.
خیلی ها می گویند تیم شما با توجه به این که ۳ هفته پشت سرهم در اهواز بازی کرده خوب نتیجه گرفته است.
من این صحبت ها را قبول ندارم. شما ببینید فولاد و استقلال اهواز هم در این شهر بازی کرده اند ولی خوب نتیجه نگرفته اند. در بازی های لیگ هم ماشین سازی با این که از آب و هوایی متفاوت آماده بود آلومینیوم هرمزگان را در این شهر شکست داد. ضمن این که در هوای گرم کار برای تیم های اهوازی خیلی سخت تر است چون ما تمام طول هفته در این هوای وحشتناک تمرین می کنیم.

این که تیم شما را جرقه لیگ می دانند و می گویند نتایج بد شما به زودی شروع می شود را قبول دارید؟
حتی اگر ما جرقه هم باشیم من راضی هستم چون جرقه باعث شعله ور شدن آتش می شود. من اصلا از این حرف ها ناراحت نمی شوم و تازه انگیزه ام هم بیشتر می شود.

آیا به این فکر کرده اید که دوباره روزهای خوش صبا را در استقلال خوزستان تکرار کنید؟
این موضوع به صورت فکر از ذهنم عبور کرده است. به هرحال من مربی با تجربه ای هستم و بعد از ۵ سال مربیگری می فهمم که نمی شود روی این نتایج حساب کرد. مطمئنا نه پرسپولیس در قعر جدول می ماند و نه تیم های بالای جدولی در جای شان باقی می ماند. هنوز خیلی راه مانده است.

این روزها خیلی در مورد حسن بیت سعید صحبت می کنند. فکر می کنید او می تواند پدیده لیگ پانزدهم شود؟
اگر تمرکز کند می تواند ولی اگر تمرکز نداشته باشد و مدام به فکر مصاحبه کردن باشد نه. البته بیت سعید بسیار رفتار خوبی دارد و اگر به همین روند ادامه بدهد، تیم ملی باید منتظر یک بازیکن با کیفیت باشد.

 

منبع:ورزش۳