والورده:باید یکی دو گل به بارسا می زدیم

سرمربی اتلتیک بیلبائو پس از شکست تیمش برابر بارسلونا، بی دقتی بازیکنانش در زدن ضربات نهایی را علت ناکامی عنوان کرد.   به گزارش “مازنداسپرت“، بیلبائو در شرایطی اولین بازی فصل خود را به بارسلونا با نتیجه ۱-۰ واگذار کرد که هفته گذشته موفق شده بود با برتری ۵-۱ در مجموع دو بازی رفت و […]

سرمربی اتلتیک بیلبائو پس از شکست تیمش برابر بارسلونا، بی دقتی بازیکنانش در زدن ضربات نهایی را علت ناکامی عنوان کرد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، بیلبائو در شرایطی اولین بازی فصل خود را به بارسلونا با نتیجه ۱-۰ واگذار کرد که هفته گذشته موفق شده بود با برتری ۵-۱ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، بارسا را در فتح سوپرکاپ اسپانیا ناکام بگذارد. با این حال شب گذشته این تیم در زمین خود نتوانست امتیازی از بازی برابر بارسلونا دشت کند.

ارنستو والورده، سرمربی بیلبائو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:” آنها در زمینی به سه امتیاز دست پیدا کردند که به خوبی می دانستند چه کار دشواری برای رسیدن به این هدف پیش رو دارند.بارسلونا در دفاع خیلی خوب ظاهر شد اما با این وجود می توانستیم یک یا دو گل به این تیم بزنیم ولی در مترهای آخر کم آوردیم.
فکر نمی کنم علت اصلی شکست ما خستگی ناشی از بازی وسط هفته در لیگ اروپا باشد. ما اغلب چنین شرایطی را تجربه کرده ایم و با انگیزه و آمادگی بالایی هم مقابل بارسا قرار گرفتیم ولی متاسفانه نتوانستیم به هدفمان برسیم.”

 

منبع:ورزش۳