کسب سه مدال در آسیا توسط ورزشکاران کوهنوردی با اسکی

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،چهاردهمین دوره مسابقات کوهنوردی با اسکی جام آسیا ۲۰۱۷ به میزبانی کره در حال پیگیری است. تیم اعزامی کشورمان در این مسابقات و در ماده ورتیکال موفق به کسب یک مدال نقره و دو مدال برنز شدند. مدال طلای مسابقات کوهنوردی با اسکی “رشته ورتیکال” مسابقات جام آسیا در رده […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،چهاردهمین دوره مسابقات کوهنوردی با اسکی جام آسیا ۲۰۱۷ به میزبانی کره در حال پیگیری است. تیم اعزامی کشورمان در این مسابقات و در ماده ورتیکال موفق به کسب یک مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

مدال طلای مسابقات کوهنوردی با اسکی “رشته ورتیکال” مسابقات جام آسیا در رده مردان به ورزشکاری از روسیه و مدال نقره به ابوالفضل ساوه ای از ایران و مدال برنز نیز سهم محسن ساوه ای  از ایران شد.

همچنین مقام اول و دوم در رده بانوان به ورزشکارانی از کره جنوبی و ژاپن رسید و مدال برنز نیز سهم ترانه رضایی از ایران شد.

همچنین معصومه کیانی زاد و مرضیه بها نیز به ترتیب عناوین چهارم و پنجم را در این بخش به خود اختصاص دادند.

نمایندگان ایران در این مسابقات را ابوالفضل ساوه ای، محسن ساوه ای، عبدالرحمان (کارزان) قزاق، مرضیه بهاء،حسین صالحی ترانه رضایی و معصومه کیانی زاده به مربیگری حسین صالحی تشکیل می دهند.

چهاردهمین دوره مسابقات کوهنوردی با اسکی به میزبانی کره و در دو رشته انفرادی و ورتیکال در تاریخ های ۱۱-۱۲ مارس ۲۱ و ۲۲ اسفندماه در پیست اسکی High1 با حضور تمام ورزشکاران مطرح کره، ژاپن، چین، روسیه، کامچاتکا، ترکیه و ایران در حال برگزاری است. کلیه نفرات ایران در هر دو رشته شرکت خواهند کرد.
ادامه مسابقات فردا پیگیری خواهد شد و کوهنوردان ایرانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت./ایسنا