دهنوی: لگدی که به کارت زرد داور زدم ناخواسته بود!/ از جامعه داوری عذرخواهی می‌کنم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره تساوی بدون گل صبای قم در زمین گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی سختی بود، حریف با برنامه بود و موقعیت‌هایی هم خلق کرد. ما هم دنبال حداقل امتیاز بودیم و خدا را شکر به این هدف رسیدیم. امیدوارم در ادامه مسابقات دو برد به دست بیاوریم تا از […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره تساوی بدون گل صبای قم در زمین گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی سختی بود، حریف با برنامه بود و موقعیت‌هایی هم خلق کرد. ما هم دنبال حداقل امتیاز بودیم و خدا را شکر به این هدف رسیدیم. امیدوارم در ادامه مسابقات دو برد به دست بیاوریم تا از این فشارها خارج شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا صبا در لیگ می‌ماند یا خیر، تصریح کرد: کارمان خیلی سخت است. اگر مشکلات مالی حل شده و جو تیم صمیمی‌تر شود، صبا در لیگ می‌ماند. تغییر و تحولات ما در نیم‌فصل دوم زیاد بوده و بازیکنان هنوز با هم هماهنگ نیستند.

در جریان دیدار روز گذشته، داور ابتدا خطای دهنوی را روی بازیکن گسترش فولاد اعلام کرد و به او کارت زرد نشان داد. زمانی که داور کارت زرد را مقابل این بازیکن قرار داد، او به نشانه اعتراض ضربه‌ای به دست داور زد تا کارت زرد از دستش روی زمین بیافتد. پس از افتادن کارت زرد روی زمین، دهنوی آن را با پا هم شوت کرد. بعد از این اتفاقات روح‌الله شریفی (داور بازی) هم کارت زرد دوم را به این بازیکن داد. دهنوی در مورد اتفاقات یادشده به تسنیم گفت: به خاطر این حرکت از جامعه داوری عذرخواهی کردم. شریفی داور بازی در جریان است که ضربه‌ام ناخواسته بود.

دهنوی ادامه داد: زمانی که دستم را بالا بردم، متوجه نشدم که داور در حال دادن کارت زرد است. همان لحظه تصور کردم که داور فکر می‌کند کارم عمدی بوده و زمانی که دوباره دستش را نزدیک جیش برد، پیش خودم گفتم که الان است که اخراج شوم. ناخواسته‌ هم به کارت زردی که روی زمین بود، ضربه زدم. در آن لحظه باد هم می‌آمد و شدت ضربه مرا بیشتر کرد!

وی خاطرنشان کرد: خدا شاهد است که کارم غیرعمد بود. پس از پایان بازی به اتاق داوران رفته و از همه آنها عذرخواهی کردم. قصد و غرضی در کارم نبود و داور هم در گزارش خود نوشته است که تنها به کارت زردم اعتراض کرده‌ام. از شب گذشته تا الان ناراحت این موضوع هستم و مدام در حال تماس با دپارتمان و کمیته داوران هستم تا بگویم کارم غیرعمدی بوده است. همین طوری دشمن زیاد داشتم و با این کار هم چوب لای چرخم خواهند گذاشت. این برای نخستین بار بود که چنین اتفاقی از طرف من رقم خورد./تسنیم