زیدان: رئال مادرید برای کسب موفقیت به چیزی یا شخصی وابسته نیست

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) تیمش برابر رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو درباره عملکرد تیمش در این فصل و ارزیابی‌های منفی که از بازی شاگردان او صورت گرفته است، صحبت کرد. رئال در حالی میزبان بتیس خواهد بود که در هیچ یک از […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) تیمش برابر رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو درباره عملکرد تیمش در این فصل و ارزیابی‌های منفی که از بازی شاگردان او صورت گرفته است، صحبت کرد.

رئال در حالی میزبان بتیس خواهد بود که در هیچ یک از بازی‌های خانگی‌اش در این فصل لالیگا بازنده نبوده است. زیدان در این خصوص گفت: می‌خواهیم به این روند ادامه دهیم و تمام تلاش‌مان را برای نباختن در خانه انجام می‌دهیم. تا الان آمار خوبی داشته‌ایم اما باید به همین روند ادامه دهیم.

زیزو درباره مصدومیت آلوارو موراتا هم عنوان کرد: ضربه‌ای به پای او وارد آمد بود اما او فردا با خواهد بود.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره بارسلونا و بحث‌هایی که درباره افزایش احتمال قهرمانی این تیم در لالیگا بعد از برد تاریخی‌اش برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا صورت گرفته است، هم تأکید کرد: به نظر من بارسلونا نسبت به گذشته خطرناک‌تر نشده است. این همان تیم قبلی است و هیچ تغییری نکرده است.

زیدان در پاسخ به این سؤال که در شکست پاری‌سن‌ژرمن بازیکنان این تیم را بیشتر مقصر می‌داند یا داور بازی، گفت: تمایلی ندارم بگویم که کدامیک بیشتر یا کمتر مقصر بوده‌اند. چیزی که در حال حاضر برای من اهمیت دارد بازی فردا شب تیمم است.

ستاره پیشین کهکشانی‌ها درباره انتقاداتی که بعضاً از عملکرد این تیم صورت می‌گیرد هم اظهار داشت: رئال مادرید تیمی متحد است و هر بار که جنجالی درباره ما شکل می‌گیرد می‌دانیم به دلیل این است که ما رئال مادرید هستیم اما ما باید با این چیزها کنار بیاییم چون شرایط تغییر نخواهد کرد. می‌دانیم که اگر می‌بریم به این دلیل است که تیم خوبی هستیم و کارمان را خوب انجام داده‌ایم. ما برای کسب نتیجه به هیچ کسی یا چیزی وابسته نیستیم. رئال مادرید، رئال مادرید است. شاید ما برای برخی آزار دهنده باشیم. تیم ما این اواخر می‌توانست بهتر کار کند اما ما روی بازی‌مان تمرکز داریم.

کهکشانی‌ها از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میزبان رئال بتیس خواهند بود./تسنیم