مربیان سابق پایه‌های پرسپولیس به دیدار وزیر ورزش و جوانان خواهند رفت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که در تیم‌های پایه این باشگاه مدت‌ها فعالیت کردند، به دلیل اینکه نتوانستند حق و حقوق خود را از این باشگاه بگیرند، به کمیته انضباطی شکایت کرده و خواهان دریافت مطالباتشان شدند. در همین رابطه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص این […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که در تیم‌های پایه این باشگاه مدت‌ها فعالیت کردند، به دلیل اینکه نتوانستند حق و حقوق خود را از این باشگاه بگیرند، به کمیته انضباطی شکایت کرده و خواهان دریافت مطالباتشان شدند.

در همین رابطه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص این پرونده اعلام کرد که طبق آن باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت مطالبات این پیشکسوتان و مربیان تیم‌های پایه شد.

این درحالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس اقدامی در این زمینه انجام ندادند تا حالا در روزهای پایانی سال ۹۵ این پیشکسوتان و مربیان تصمیم به اقدامی جدی برای دریافت مطالباتشان گرفتند.

بر این اساس قرار است فردا پیشکسوتانی نظیر بهروز سلطانی، مرتضی فنونی‌زاده، سعید نعیم‌آبادی، دکتر قربانی، حمید مطهری، رحیم یوسفی و نجم‌الدین بخشی به باشگاه پرسپولیس رفته تا تکلیف‌شان را با این باشگاه مشخص کنند.

در صورتی که فردا این پیشکسوتان نتوانند مطالباتشان را از باشگاه پرسپولیس دریافت کنند، راهی وزارت ورزش شده و به دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان خواهند رفت؛ چراکه آنها قصد دارند حقوق قانونی‌ خود را از این باشگاه بعد از مدت‌ها دریافت کنند./فارس