دبل ایپون در دور اول/ ملایی به نیمه‌نهایی رسید

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات جایزه بزرگ باکو در حالی از روز گذشته (جمعه) با حضور ۱۸۳ جودوکار از ۳۱ کشور به میزبانی جمهوری آذربایجان آغاز می شود که تیم ملی کشورمان با ۱۰ جودوکار در ۵ وزن در این رقابت ها حضور پیدا کرده‌اند. در ادامه رقابت‌های جایزه بزرگ باکو امروز در دومین(شنبه) […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات جایزه بزرگ باکو در حالی از روز گذشته (جمعه) با حضور ۱۸۳ جودوکار از ۳۱ کشور به میزبانی جمهوری آذربایجان آغاز می شود که تیم ملی کشورمان با ۱۰ جودوکار در ۵ وزن در این رقابت ها حضور پیدا کرده‌اند.

در ادامه رقابت‌های جایزه بزرگ باکو امروز در دومین(شنبه) روز از این مسابقات مبارزات اوزان ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم برگزار شد.

محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم در گروه A دور نخست استراحت کرد و سپس به مصاف ریکی ناکایا از ژاپن رفت و ایپون شد. نماینده ژاپن مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن، دو طلا و یک نقره جهان را در کارنامه دارد.

مهدی فتحی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن در گروه C دور نخست استراحت کرد و سپس در یک مبارزه سخت با لاشا شاداتاشویلی دارنده طلای المپیک ۲۰۱۲ و برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و نفر چهارم رنکنیگ جهانی از گرجستان مصاف داد و ایپون شد.

سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم دور نخست استراحت کرد و سپس در دور دوم به مصاف افیق صفرلی از آذربایجان رفت و توانست این آذری ۲۲ ساله که قهرمانی نوجوانان و نایب قهرمان جوانان اروپارا در کارنامه دارد، را شکست داده و به دور سوم راه پیدا کند. ملایی در دور سوم نیز با جودوکار هلندی مصاف داد و با شکست وی به جمع چهار نفر برتر راه پیدا کرد.

مولایی در نیمه نهایی باید با نماینده مغولستان مبارزه کند و در صورت پیروزی به فینال رقابتها راه خواهد یافت./فارس