ارس جنوبی قهرمان لیگ برتر ووشو شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار نهایی  و نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر ووشو  عصر امروز سه شنبه ۱۷ اسفندماه در محل آکادمی ملی ووشو  برگزار شد. در دیدار نهایی این مسابقات دو تیم پارس جنوبی و پاس قوامین به مصاف هم رفتند که در پایان تیم  پارس جنوبی  با برتری ٤ بر صفر  در تالو آغاز […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار نهایی  و نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر ووشو  عصر امروز سه شنبه ۱۷ اسفندماه در محل آکادمی ملی ووشو  برگزار شد.

در دیدار نهایی این مسابقات دو تیم پارس جنوبی و پاس قوامین به مصاف هم رفتند که در پایان تیم  پارس جنوبی  با برتری ٤ بر صفر  در تالو آغاز کرد و در  بخش ساندا نیز ٦ بر ٣ پیش افتاد و در مجموع ١٠ با سه مبارزه را به سود خود خاتمه داد تا برای سومین دوره متوالی عنوان قهرمانی را کسب کند.

پیش از این دیدار دو تیم شهرداری دامغان و دانشگاه آزاد برای کسب عنوان سومی این رقابتها دیدار رده بندی را برگزار کردند که دانشگاه آزاد با برتری ۸ بر۵ در این دیدار عنوان سومی را کسب کرد.

این رقابت‌ها با حضور احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و علیرضا رضایی نایب قهرمان کشتی المپیک برگزار شد./فارذس