انریکه: ۶ گل به سن‌ژرمن می‌زنیم/چاره‌ای جز پیروزی نداریم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فردا از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف سن‌رژمن برود. لوئیس انریکه که قصد دارد باخت ۴ بر یک بازی رفت را در نیوکمپ جبران کند در کنفرانس خبری پییش از بازی گفت: با در نظر گرفتن نتیجه بازی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فردا از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف سن‌رژمن برود.

لوئیس انریکه که قصد دارد باخت ۴ بر یک بازی رفت را در نیوکمپ جبران کند در کنفرانس خبری پییش از بازی گفت: با در نظر گرفتن نتیجه بازی رفت کار سختی در پیش رو داریم اما با انگیزه‌ای که داریم امیدوارم به خواسته خود برسیم و احساس می کنم ۴ گل آنها را با ۶ گل جواب بدهیم.

وی افزود: ۹۰ دقیقه زمان بسیار زیادی است. در وهله اول بر بازی تسلط خواهیم یافت و سپس به گلزنی فکر خواهیم کرد و مهم‌تر از همه اینکه باید در دفاع کم اشتباه باشیم البته جرای این فاکتور ها مقابل سن ژرمن کار سختی است.

وی ادامه : بعد از بازی در پاریس شرایط بسییار متفاوت شده است و ما در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و چاره ای جز پیروزی نداریم.

انریکه اظهار داشت: طی این ۳ سال همواره در حالی که فوتبال زیبایی به نمایش می گذاریم نتایج خوبی کسب کرده‌ایم. در هر ۱۵ دقیقه یک گل به رقبا زده ایم و این نشان از قدرت تهاجمی بارسا دارد.در این بازی هم در در طول بازی به نتیجه دلخواه خواهیم رسید و با حوصله فوتبال بازی خواهیم کردید.

وی در مورد حذف احتمالی پس از بازی فردا گفت: فعلا حرفی در اینباره ندارم و فردا در صورت حذف به این سوال جواب خواهم داد چرا که در حال حاضر فقط به برد فکر می‌کنم./فارس