سری دوم گزارش تصویری دیدار تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک / عکاس :احمد قربانی

دیدار تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک که حدود ۱۰ هزار نفر از نزدیک در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر تماشاگر آن بودند، برنده نداشت وبه تساوی بدون گل انجامید. به گزارش مازند اسپرت ، دیدار این دو تیم درچارچوب هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، عصر یکشنبه ودر حضور حدود ۱۰ […]

755558دیدار تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک که حدود ۱۰ هزار نفر از نزدیک در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر تماشاگر آن بودند، برنده نداشت وبه تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش مازند اسپرت ، دیدار این دو تیم درچارچوب هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، عصر یکشنبه ودر حضور حدود ۱۰ هزارنفر از علاقمندان تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد که درنهایت جدال دو تیم نساجی مازندران وآلومینیوم اراک در ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
شاگردان ‘پائولو آلوس’ در تیم نساجی مازندران در نیمه نخست این مسابقه در نخستین دیدار خانگی خود دراین فصل و در مقابل دیدگان هواداران خود بازی نسبتا قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و چند موقعیت خوب گلزنی را نیز با بی دقتی مهاجمان این تیم به هدر دادند.
تیم نساجی که بازی نخست این فصل خود را با شکست در یزد به فولاد این شهر پای به این مسابقه خانگی گذاشته بود ، با اندیشه پیروزی دراین مسابقه نیمه دوم نیز بازی تهاجمی تری نسبت به تیم آلومینیوم اراک ظاهر شد و چندین موقعیت خطرناکی که میثم بائو برروی دروازه تیم میهمان ایجاد کرده بود با عکس العمل های خوب ‘مهدی اسلامی’ سنگربان تیم آلومینیوم دفع شد.
تیم نساجی با این تساوی نخستین امتیاز این فصل خود را کسب کرد و با ۱ امتیازاین مسابقه به رده هفدهم جدول رده بندی ۲۰ تیمی این مسابقات صعود کرد.
تیم آلومینیوم اراک هم که در بازی نخست خود دراین مسابقات به تساوی رسیده بود با کسب دومین تساوی این فصل خود دو امتیازی شد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت.
تیم خونه به خونه دیگر نماینده مازندران در این رقابتها در دیداری خارج از خانه در بوشهر میهمان تیم ایرانجوان این شهر است.
مازندران در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشوربا دو تیم نساجی و خونه به خونه حضور دارد.
فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۰ تیم وطی ۳۸ هفته رفت وبرگشت برگزار می شود.

 

اکبر قاسمپور عکاس زحمتکش سایت مازند اسپرت

اعضای گروه خبری مازند اسپرت