بهمن طهماسبی: هواداران نساجی بی نظیرند

زمانی که به نساجی آمدم به فکر خداحافظی نبودم ولی انقدر که جو تماشاگران در من تاثیر گذاشت خواستم که فوتبالم را همین‌ شهر تمام کنم.   به گزارش مازند اسپرت ؛ به سراغ بهمن طهماسبی رفتیم. مهاجم فصل گذشته نساجی حالا از فوتبال خداحافظی کرده. او به درخواست صادق درودگر مدیرعامل نساجی اکنون به […]

زمانی که به نساجی آمدم به فکر خداحافظی نبودم ولی انقدر که جو تماشاگران در من تاثیر گذاشت خواستم که فوتبالم را همین‌ شهر تمام کنم.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ به سراغ بهمن طهماسبی رفتیم. مهاجم فصل گذشته نساجی حالا از فوتبال خداحافظی کرده. او به درخواست صادق درودگر مدیرعامل نساجی اکنون به جمع مربیان این تیم پیوسته تا راهی جدید را تجربه کند. با گفتگوی نساجی اسپرت و بهمن طهماسبی همراه باشید.

 

بهمن خان بعد نیم فصل حضور در نساجی از دنیای فوتبال خداحافظی کردی. از چه زمانی به این فکر افتادی؟

از یکی دو روزپیش به این موضوع فکر کردم و بالاخره این تصمیم را گرفتم که کلا از فوتبال خداحافظی کنم.

اما تا دیروز در تمرینات نساجی حاضر بودید. اتفاق خاصی افتاد که این تصمیم ناگهانی را گرفتی؟

نه اتفاق خاصی نیفتاد. بالاخره باید روزی این تصمیم را می‌گرفتم. می‌توانستم تا یکی دو سال دیگر هم بازی کنم ولی خب شرایط به گونه‌ای بود که این تصمیم را گرفتم. اگر می‌خواستم بازی کنم باید از نساجی می‌رفتم و جای دیگری بازی می‌کردم ولی تصمیم داشتم در نساجی بمانم. به اقای درودگر اعلام کردم می‌خواهم خداحافظی کنم. ایشان هم پیشنهاد دادند کنار نساجی بمانم و به باشگاه کمک کنم. من هم تصمیم گرفتم در نساجی بمانم و در پست دیگری به باشگاه کمک کنم.

بنابراین امسال به عنوان کادر فنی در کنار تیم هستید.

بله به عنوان کادر فنی کنار تیم فعالیت می‌کنم.

در مدت حضورتان در نساجی از مردم و هواداران راضی بودید؟

من سال های زیادی در فوتبال بودم و تماشاگران زیادی دیدم ولی تماشاگران قائمشهر که من خودم را همشهری آنها می‌دانم همیشه به من لطف زیادی داشتند. در بازی‌ها با تشویق‌هایشان من را شرمنده خودشان میکردند. چیزی که من را به نساجی و طرفدارهایش بیشتر وابسته کرده مصدومیتی بود که هوادارها برای حمایت از من به بیمارستان آمدند و به من روحیه و انرژی زیادی دادند. می‌توانم بگویم واقعا تماشاگرهای نساجی بی‌نظیرند.

من در خیلی از تیم ها بودم و الان بخاطر حضورم در استقلال یک استقلالی و نساجی چی هستم. واقعا این دو تیم از تیم های محبوب من هستند و هواداران این تیم‌ها واقعا برای من عزیز هستند. زمانی که به نساجی آمدم به فکر خداحافظی نبودم ولی انقدر که جو تماشاگران در من تاثیر گذاشت خواستم که فوتبالم را همین‌ شهر تمام کنم و نخواستم جای دیگری بروم تا روبروی این هوادران قرار بگیرم.

فصل قبل چه شد که با دست شکسته به روی سکو رفتید و تیم را تشویق کردید؟

اینکه با دست شکسته آمدم و در بین مردم بازیکن ها را تشویق کردم عشق و علاقه ای بود که من در مردم دیدم. دیدم در سکوها  مردم چه حرصی می‌خورند و چه اشک‌هایی میریزند وظیفه من بود که خودم را کنار مردم برسانم تا تیمم را کمک کنم . امسال هم آقای درودگر این لطف را به من داشتند که بتوانم در کنار بچه‌ها باشم و امیدوارم با رابطه‌ای که با بچه‌ها دارم بتوانم به نساجی کمک بکنم و هرکاری که از دستم بر بیاید بتوانم انجام دهم.

 

برای بازی خداحافظی انتظاری از جامعه فوتبال داری؟

من قبلا دوست داشتم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم ولی وقتی به نساجی آمدم و عشق مردم اینجا را دیدم دوست دارم با پیراهن نساجی از فوتبال خداحافظی کنم. این انرژی ای بود که مردم قائمشهر به من دادند. نمی‌خواستم امسال جای دیگری بجز نساجی بازی کنم. هر چقدر هم با خودم فکر کردم دیدم همین‌جا فوتبال خودم را تمام کنم. در مورد بازی خداحافظی هم بگویم انتظار خاصی برای بازی خداحافظی ندارم ولی اگر قرار بر انجام بازی خداحافظی باشد یک بازی که بتوانم با پیراهن نساجی از فوتبال خداحافظی کنم و تیم مقابلم استقلال باشد برای من رویاییست.

امیدواریم امسال در لباس  مربیگری سال خوبی داشته باشید و شاهد صعود نساجی به لیگ برتر باشیم.

من هر روز سایت نساجی اسپرت و کامنت های آن را مطالعه میکنم ممنونم ازسایت خوب شما که به فکر ما هستید و این وقت را در اختیار بنده گذاشتید تا بتوانم با مردم صحبت کنم.