در نشست صمیمی سازمان های مردم نهاد، روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی مازندران چه گذشت !؟

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این نشست صمیمی که در سالن اجتماعات استانداری مازندران برگزار شد، دکتر سید مناف هاشمی معاون پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان، دکتر برانوش نیک بین مشاور وزیر و جوانان، علی نبیان معاون عمرانی استاندار، معاونین اداره کل و روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی استان و……. نیز حضور داشتند. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این نشست صمیمی که در سالن اجتماعات استانداری مازندران برگزار شد، دکتر سید مناف هاشمی معاون پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان، دکتر برانوش نیک بین مشاور وزیر و جوانان، علی نبیان معاون عمرانی استاندار، معاونین اداره کل و روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی استان و……. نیز حضور داشتند.

در این جلسه تعدادی از روساء و نواب رئیسان هیات های ورزشی استان و نمایندگان سازمان مردم نهاد در خصوص فعالیت حوزه مربوطه گزارشی ارائه دادند.
در پایان برنامه نیز با همت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران از چهار ورزشکار المپیکی و جهانی تجلیل بعمل آمد.
حسن یزدانی، کمیل قاسمی، قاسم رضایی و جابر صادق زاده به عنوان چهار ورزشکار دارنده مدال المپیک و جهان در حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار مورد تجلیل قرار گرفتند