بهمن طهماسبی کفش هایش را آویخت

مهاجم کهنه‌کار نساجی، در سن ۳۴ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. به گزارش مازند اسپرت ؛ در فوتبال ایران کمتر کسی است که نام بهمن طهماسبی را نشنیده‌باشد. مهاجم کهنه کاری که سابقه‌ی بازی در ایرسوتر، استقلال، فجر، پیکان، پگاه، سپاهان، نفت تهران، آلومینیوم، صبا، پدیده و مس را در کارنامه دارد. او با […]

88مهاجم کهنه‌کار نساجی، در سن ۳۴ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ در فوتبال ایران کمتر کسی است که نام بهمن طهماسبی را نشنیده‌باشد. مهاجم کهنه کاری که سابقه‌ی بازی در ایرسوتر، استقلال، فجر، پیکان، پگاه، سپاهان، نفت تهران، آلومینیوم، صبا، پدیده و مس را در کارنامه دارد. او با زدن ۱۳ گل به پرسپولیس از این نظر رکوردار محسوب می‌شود. طهماسبی در نیم فصل دوم مسابقات سال گذشته به نساجی پیوست و در چهارمین بازی خود برای این تیم دچار مصدومیت شدیدی شد و چندین هفته از فوتبال دور بود.

 

 

 

با وجود اتمام قرارداد برای آغاز فصل جدید طهماسبی به همراه سایر بازیکنان به تمرینات نساجی فراخوانده شد و همراه با نساجی به تمرین پرداخت. پس از برگزاری تمرین روز گذشته‌ی نساجی، بهمن طهماسبی با انتشار خبر خداحافطی‌اش در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام رسما از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

اما این خداحافظی پایان کار طهماسبی با نساجی نبوده است. صادق درودگر پس از اطلاع از خداحافظی طهماسبی از فوتبال، تصمیم گرفت که این بازیکن از این پس در کنار فریدون فضلی به عنوان دستیاران ایرانی در کنار پائولو آلوس فعالیت کنند و بلافاصله با طهماسبی قرارداد امضا کرد. جالب اینجاست که طهماسبی نیز همانند فضلی پس از آسیب دیدگی در نساجی، بعد از سالها حضور در سطح اول فوتبال کشور با لباس این تیم از فوتبال خداحافظی کرد. در همین راستا گفتگویی با بهمن طهماسبی ترتیب داده‌ایم که تا دقایقی دیگر در خروجی سایت قرار می‌گیرد.

منبع : نساجی اسپرت