پیش بازی اورتون-منچسترسیتی

دو تیم اورتون و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه گودیسون پارک شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.   به گزارش “مازنداسپرت“، سیتی در ادامه ی روند خوب خود، باید به مصاف اورتونی برود که در دو هفته ی ابتدایی، تیم آماده ای نشان داده است. اورتون شاگردان روبرتو مارتینز در دو هفته ی اول، یک […]

دو تیم اورتون و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه گودیسون پارک شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، سیتی در ادامه ی روند خوب خود، باید به مصاف اورتونی برود که در دو هفته ی ابتدایی، تیم آماده ای نشان داده است.

اورتون

شاگردان روبرتو مارتینز در دو هفته ی اول، یک تساوی و یک پیروزی کسب کرده اند و در حال حاضر ۴ امتیازی هستند. با این حال، انها تیم آماده و خوبی نشان داده اند و انتظار می‌رود موفقیت‌های دو فصل پیش را تکرار کنند. هفته ی گذشته آنها موفق شدند ۳-۰ ساوتهپتون را پشت سر بگذارند و حال باید به مصاف یکی از اصلی ترین مدعیان فصل قرار بگیرند. روس بارکلی و لوکاکو هر کدام دو گل و آرونه کونه با یک گل، بازیکنان آماده ی اورتون تا به اینجای کار بوده اند.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی با کسب دو پیروزی ۳-۰ مقابل چلسی و وست برومویچ، از ابتدای فصل خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کرده اند. سیتی با درخشش یحیی توره، کمپانی و آگوئرو موفق شد قهرمان فصل گذشته را در هم بکوبد و در دیدار اول نیز با درخشش توره و سیلوا موفق شد وست بروم را ۳-۰ پشت سر بگذارد. شاگردان پیگرینی با یک شروع خوب، هواداران خود را به قهرمانی در این فصل امیدوار کرده اند ولی هنوز درخششی از سوی رحیم استرلینگ، خرید گرانقیمت آنها در دو بازی ابتدایی و همچنین دیدارهای پیش فصل دیده نشده است.

 

منبع:ورزش۳