پیش بازی وست برومویچ – چلسی

دو تیم وست برومویچ و چلسی، امروز در ورزشگاه هاوتورنز شهر وست برومویچ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به گزارش مازند اسپرت مورینیو و شاگردانش در زمین وست بروم به دنبال اولین پیروزی در لیگ برتر خواهند بود. وست برومویچ وست برومویچ پس از عدم موفقیت در کسب پیروزی در دو بازی ابتدایی خود، حال […]

دو تیم وست برومویچ و چلسی، امروز در ورزشگاه هاوتورنز شهر وست برومویچ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش مازند اسپرت مورینیو و شاگردانش در زمین وست بروم به دنبال اولین پیروزی در لیگ برتر خواهند بود.

وست برومویچ

وست برومویچ پس از عدم موفقیت در کسب پیروزی در دو بازی ابتدایی خود، حال باید در زمین خود به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برود که آنها هم بردی تا به اینجای فصل نداشته اند. وست بروم در هفته ی اول مقابل سیتی که تیم بسیار آماده ای نشان داده، ۳-۰ شکست خورد و هفته ی گذشته، مقابل واتفورد، ۰-۰ متوقف شد.پولیس دو دیدار اخیر خود مقابل مورینیو را با پیروزی پشت سر گذاشته است. یکی از دیدارها به همراه کریستال پالاس و یکی همراه وست بروم بود که فصل گذشته موفق شد به این پیروزی برسد. همچنین پولیس و مورینیو رابطه ی صمیمانه ای با یکدیگر دارند و در طول هفته ی گذشته، پولیس به تمجید و حمایت از مورینیو پرداخته بود.

چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو شروع ضعیفی در لیگ برتر داشته اند و در دو بازی ابتدایی خود، از ۶ امتیاز ممکن تنها ۱ امتیاز کسب کرده اند. این شروع ضعیف باعث شد تا مورینیو به فکر بیفتد و تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کند. چلسی در عرض چند روز اخیر، رحمان بابا و پدرو را جذب کرده و مورینیو امیدوار است خریدهای جدید بتوانند تغییراتی در روند تیمش ایجاد کنند. اسکار، هافبک برزیلی، تنها غایب چلسی برای این دیدار به دلیل مصدومیت خواهد بود.

منبع:ورزش سه