خوشحالیم روس‌ها با بهترین کشتی‌گیرانشان به آبادان می‌آیند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمد دلیریان  با بیان اینکه ملی‌پوشان ایران برای کسب افتخار در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۷ از هیچ رقیبی هراس ندارند، اظهار داشت: ما نسبت به سال گذشته با تغییرات اساسی و بزرگی در بدنه کادر فنی و همینطور ملی پوشان تیم ملی همراه بودیم. بطوریکه هم اکنون ضمن بهره […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمد دلیریان  با بیان اینکه ملی‌پوشان ایران برای کسب افتخار در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۷ از هیچ رقیبی هراس ندارند، اظهار داشت: ما نسبت به سال گذشته با تغییرات اساسی و بزرگی در بدنه کادر فنی و همینطور ملی پوشان تیم ملی همراه بودیم. بطوریکه هم اکنون ضمن بهره مندی از سرمربی جوان از فرنگی کاران جوانی نیز استفاده خواهیم کرد که به سلاح انگیزه و اعتماد بنفس مسلح شده اند.

وی در واکنش به ترکیب توانمند و پرستاره روسیه در جام جهانی تصریح کرد: اتفاقا باید این مساله را به فال نیک گرفت. ما بسیار خوشحالیم که باید در برابر تیمی به میدان برویم که با تمام توان وارد گود خواهد شد و می تواند عیار واقعی ما را نشان دهد. اینکه ما مثل برخی از رقابت های قبلی در برابر تیمی بی نام و نشان از روسیه به میدان برویم و در سایه پیروزی های اینچنینی قرار بگیریم به هیچ عنوان منطقی و سازنده نیست.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی افزود: با توجه به تیم دگرگون شده ایران، تمام ماهیت ما همین نفرات هستند که هیچ بعید نیست دست به کارهای بزرگی بزنند. ما نباید روسها را بیش از اندازه بزرگ کنیم و از این حریف دیرینه که بارها مغلوب ما شده یک حریف شکست ناپذیر بسازیم.

دلیریان ادامه داد: ما محکوم به پیروزی در جام جهانی هستیم چراکه با توجه به امتیاز میزبانی و پشتوانه قهرمانی های گذشته باید بهترین نتیجه را کسب کنیم، اما اگر این چنین هم نشد نباید آنرا انچنان بزرگ کنیم که گویی بزرگترین ناکامی را رقم زده ایم. ما باید تا می توانیم از این میدان برای اهداف آتی خود استفاده برده و از هر نقطه ضعف و قوتی برای تجهیز خودمان تا رقابتهای جهانی بهره برداری کنیم.

وی در پایان به وضعیت روحی و روانی فرنگی کاران تیم ملی اشاره کرد و گفت: در تازه ترین تمرین گروهی بچه های اردونشین به وضوح شاهد انگیزه بالای ملی پوشان برای حضور در جام جهانی بودم. برخی از این ملی پوشان جوان مدتها بدنبال فرصتی  برای عرض اندام هستند و می توانند در جام جهانی با تمام وجود برای پیروزی بجنگند.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۷ میلادی در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفندماه با حضور ۸ کشور برتر دنیا در شهر آبادان برگزار می شود.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تیم های ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، آلمان، اوکراین، قزاقستان و بلاروس به عنوان ۸ کشور برتر کشتی فرنگی جهان در این رقابت ها حضور خواهند داشت که قرار است طی دو روز در دو گروه ۴ تیمی به مصاف هم بروند./مهر