حسین زادگان:مازندران استان بی بدیل ورزش کشور است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مراسم افتتاحیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، رحمانیون نماینده استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، برخی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و تنی چند از روسای هیات […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مراسم افتتاحیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، رحمانیون نماینده استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، برخی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و تنی چند از روسای هیات های ورزشی استان و ….. برگزار شد.

مراسم افتتاحیه این جشنواره که به میزبانی شهرستان ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی برگزار شد، ورزشکاران پنج هیات ورزشی شطرنج، تنیس روی میز، کشتی، قایقرانی و ژیمناستیک استان مازندران حضور داشتند.
ورزشکاران پنج رشته ورزشی مرتبط با جشنواره همگانی استعدادیابی استان مازندران به صورت متحد الشکل و با لباس مخصوص رشته ورزشی وهماهنگ شده و منظم از جلوی کلام الله مجید و همچنین مسئولین استانی و شهرستانی رژه رفتند.
شایان ذکر است، جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان مازندران با شرکت بیش از چهار ورزشکار در دو بخش پسران و دختران ۶ تا ۱۴ سال طی روزهای سوم تا ششم اسفندماه در پنج رشته ورزشی کشتی، قایقرانی، ژیمناستیک، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی شهرستان ساری برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مراسم افتتاحیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان گفت: مازندران از استان های ویژه و بی بدیل ورزش کشور محسوب می شود.

 حبیب حسین زادگان در مراسم افتتاحیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان با بیان اینکه مازندران استان بی بدیل ورزش کشور است، افزود: ورزش مازندران در دل، جان و مال مردم مازندران نقش بسته و خانواده ها در توسعه و تشویق فرزندان نقش موثری را ایفا می کنند.
وی با اشاره از افتخارات ورزشکاران مازندرانی در رقابت های مختلف ورزشی خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش ورزشکاران و روسای هیات ها و مربیان، مازندران در بالاترین قله ورزش کشور جای دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای نخبه ورزشی در سطح مدارس استان است، افزود: توجه به ورزش مدارس موجب شکوفایی و کشف استعداد نخبه در رشته های مختلف ورزشی برای رسیدن به عرصه قهرمانی است.
حسین زادگان همچنین از همکاری و حمایت وزارت ورزش و جوانان و آموزش پرورش در برگزاری این جشنواره تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با اشاره به تحصیل ۵۰۰ هزار دانش آموز در سطح استان گفت: برگزاری جشنواره همگانی ورزشی زمینه کشف و رشد استعدادهای ورزشی را فراهم می کند.
وی افزود: امیدواریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان با برگزاری جشنواره آینده درخشانی را برای دانش آموزان ورزشکار رقم بزنیم.
همچنین علی رحمانیون نماینده وزارت ورزش و جوانان از همکاری ۳۱ استان در برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی خبر داد و اذعان داشت: مازندران دهمین استانی که مراسم افتتاحیه این جشنواره با شکوه و به نحوه شایسته برگزار نمود.