عباسی:سرمربی-بازیکنی عنایتی ایرادی ندارد

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: اینکه رضا عنایتی بخواهد به عنوان سرمربی بازیکنی در تیم ما فعالیت کند اشکالی نخواهد داشت.     به گزارش “مازنداسپرت” محمدرضا عباسی در خصوص انتخاب سرمربی سیاه جامگان اظهار داشت: ما قرار است عصر امروز با اعضای هیأت مدیره باشگاه جلسه‌ای برگزار کنیم و در مورد گزینه‌های مد نظر […]

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: اینکه رضا عنایتی بخواهد به عنوان سرمربی بازیکنی در تیم ما فعالیت کند اشکالی نخواهد داشت.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت” محمدرضا عباسی در خصوص انتخاب سرمربی سیاه جامگان اظهار داشت: ما قرار است عصر امروز با اعضای هیأت مدیره باشگاه جلسه‌ای برگزار کنیم و در مورد گزینه‌های مد نظر صحبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه فیروز کریمی حضور در سیاه جمگان را نپذیرفته گفت: ما هنوز صحبتی با هیچ مربی نکرده‌ایم که کسی بخواهد این مسئله را رد یا تأئید کند. حالا که آقای کریمی اینگونه صحبت کرده ما موارد را در نظر می‌گیریم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان تأکید کرد: سعید رمضانی با تمام قدرت در هفته پنجم تیم را زیر نظر دارد و به مصاف راه‌آهن خواهیم رفت تا ببینیم شرایط در آینده چگونه می‌شود.

عباسی در مورد اینکه گفته می‌شود امکان دارد عنایتی به عنوان سرمربی بازیکن در تیم فعالیت کند، گفت: تا کنون چنین مسئله‌ای عنوان نشده است اما عنایتی آنقدر بزرگ و خوب است که در هر زمینه‌ای می‌تواند به ما کمک کند اگر چنین مسئله‌ای اتفاق افتد هیچ ایرادی ندارد و بسیار خوب هم خواهد بود.

وی در مورد اینکه از امیر قلعه‌نویی، صمد مرفاوی، ابراهیم‌زاده و … به عنوان گزینه‌های مد نظر باشگاه یاد می‌شود، تأکید کرد: تمام این اسامی که نام بردید از بزرگان فوتبال هستند اما در واقع ما هنوز با هیچ شخصی صحبت نکرده‌ایم و تماس نداشته‌ایم عصر امروز مشخص خواهد شد که با چه گزینه‌هایی مذاکره می‌کنیم.

منبع:ورزش۳