از آماده تحویل بودن زمین پرهام تا احیای مجدد شموشک نوشهر !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این دیدار و نشست صمیمی که در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد، غلامرضا بهروان رئیس، محمدهادی خلردی نایب رئیس، حمیدرضا رسولی دبیر، فاطمه بوداغی نایب رئیس امور بانوان، مسئولان کمیته‌ها و برخی از روستای هیات های فوتبال شهرستان‌ها نیز حضور داشتند. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این دیدار و نشست صمیمی که در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد، غلامرضا بهروان رئیس، محمدهادی خلردی نایب رئیس، حمیدرضا رسولی دبیر، فاطمه بوداغی نایب رئیس امور بانوان، مسئولان کمیته‌ها و برخی از روستای هیات های فوتبال شهرستان‌ها نیز حضور داشتند.

غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان ضمن خیرمقدم به مهمانان، گزارش و عملکرد هیات فوتبال استان را ارائه داد.

رئیس هیت فوتبال استان مازندران در ابتدای صحبت‌هایش از کمک به هیات های شهرستانی خبر داد و گفت :بعد از انتخابات به اکثر هیات های ورزشی حدود ۴۰ میلیون کمک کرده‌ایم و درحالی‌که اکثر تیم ها به هیات فوتبال بدهکار هستند،اما ما بر حسب وظیفه بازهم به تیم‌هایی که در سطح کشور حضور دارند کمک‌هایی کرده‌ایم.

وی از خاص بودن شرایط استان مازندران صحبت کرد و افزود :در استان مازندران مطالبات مردم فراتر از امکاناتی است که در استان وجود دارد .استان ما همیشه با استان‌هایی که ازنظر زیرساخت از شرایطی خوبی بهره‌مند هستند مقایسه می‌شود و این مقایسه‌ها نیز همیشه برجسته می‌شود.

بهروان ادامه داد:فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و حضور در لیگ برتر نیز خواسته‌ی مردم هر استانی از هیات فوتبال آن استان است .ما در اکثر رده‌های سنی در بانوان و آقایان در لیگ برتر حضور داریم .گروه‌های مختلف ما در لیگ برتر در شرایط خوبی قرار دارند و ما ۶ اردو ملی در استان مازندران برگزار کرده‌ایم .

رئیس هیات فوتبال استان مازندران در ادامه صحبت‌هایش، تصریح کرد :ما یک خانواده و یک مجموعه بزرگ هستیم ، دوستان و همکاران ما در هیات با برنامه در حال تلاش کردن هستند و برای موفقیت فوتبال مازندران تلاش می‌کنند.

بهروان از مشاوره دادن به تیم های استانی گفت و خاطرنشان کرد :تعاریفی که امروزه از فوتبال می‌شود از اختیار اداره ورزش و هیات خارج است چون اکثر تیم ها به‌صورت خصوصی اداره می‌شوند ولی ما تا آنجایی که از ما بخواهند به آن‌ها مشورت می‌دهیم و هر کمکی از دستمان بربیاید برای تیم ها کوتاهی نخواهیم کرد.

وی خواستار اجرای برنامه‌های بلندمدت برای مدیران تیم ها شد و افزود :نگاه مدیران تیم ها به فوتبال ، نگاه کوتاه‌مدت است درحالی‌که برای رسیدن موفقیت برنامه‌های کوتاه‌مدت ۵ ساله و برنامه‌های بلندمدت ۱۰ ساله نیاز است.

بهروان از عملکرد ضعیف باشگاه‌ها در بخش فرهنگی گلایه کرد و گفت :اکثر باشگاه‌های ما در عرصه فرهنگی ضعیف عمل می‌کنند ، برخی از مدیران تیم ها در ورزشگاه‌ها تحت تأثیر شعارهای روی سکو قرار می‌گیرند.برای فرهنگ‌سازی تماشاگرانمان نیاز به کلاس‌های آموزشی داریم .همان‌طور که در بخش داوری و مربی‌گری کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنیم در بخش مدیریتی نیز نیاز به برگزاری کلاس‌های آموزشی مدیریت داریم.

بهروان ضمن تشکر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، افزود :هیات های ما در شهرستان‌ها نیاز به حمایت تشکیلات اداره ورزش دارد ، ما بدون حمایت مدیرکل ، بخش اعظم توان خود را از دست می‌دهیم . نیاز است از سوی اداره ورزش و جوانان  حمایت و کمک بشویم چون هیات فوتبال ارتباط تنگاتنگی با ادارات ورزش شهرستان‌ها دارد 

رئیس هیات فوتبال استان مازندران از هدف یکسان برای پیشرفت ورزش استان سخن گفت و بیان داشت:ما همه دارای یک هدف مشخص هستیم و برای رسیدن به موفقیت‌ها باید به توافق‌های دورتر بی اندیشیم . نگاه ما به‌جای جای استان یکسان بوده و برای پیشرفت فوتبال در تمامی شهرهای استان تلاش خواهیم کرد .

در ادامه حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران عملکرد و فعالیت‌های فوتبال استان را با مدیریت خوب و بالای (مهندس بهروان) خوب ارزیابی نمود و گفت: هیات فوتبال استان جهت توسعه و پیشرفت فوتبال استان همگام با تقویم ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان پیش می‌رود.

وی بابیان اینکه گروه‌های مختلفی از فوتبال استان در لیگ کشور برای موفقیت فوتبال مازندران فعالیت دارند، افزود: همه مسئولان باید تلاش کنند تا حضور تیمی از مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور مهیا شود.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال مازندران جهت شکوفایی فوتبال استان هرگونه همکاری با باشگاه‌ها و گروه‌های فوتبالی استان دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از اهمیت بالای ورزش فوتبال  خبر داد و گفت :مهندس بهروان با توجه به تجربیات بالایش فرصت بزرگی برای ورزش مازندران است.فوتبال جریان یک زندگی است ، فوتبال این روزها در سرنوشت مردم نقش بسیار زیادی دارد و برای موفقیت در فوتبال مازندران باید تلاش کرد .خوشحالیم که مدیریت هیات فوتبال بر عهده شخصی قرار گرفت که فوتبال را می‌فهمد و می‌تواند برای موفقیت و پیشرفت این ورش گام‌های مؤثری را بردارد .

حسین زادگان از حل شدن مشکل زمین مالک باشگاه نساجی خبر داد و گفت : با همکاری مهندس بهروان ، مشکل آقای پرهام را حل کرده‌ایم و به‌زودی زمین به ایشان تحویل داده خواهد شد و همچنین انتظار داریم، ایشان به تیم داری ادامه داده و در این بخش و برای موفقیت نساجی سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام دهد تا دیگر شاهد مشکلاتی برای این باشگاه پرطرفدار نباشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار احیای محدد شموشک و توجه به فوتبال شرق و غرب شد و عنوان کرد :برای برآورده کردن خواسته‌ی مردم فوتبال دوست غرب استان مازندران باید چاره‌ای اندیشید و باید فوتبال شموشک احیا شود . رئیس فدراسیون فوتبال هم برای احیای شموشک قول داده‌اند و ما نیز باید برای احیای این تیم بزرگ باید دست بکار شویم .همچنین در شرق استان نیز مردم انتظاراتی دارند که باید به خواسته‌های آها توجه کرد

حسین زادگان حضور حداقلی یک تیم در لیگ برتر فوتبال کشور را جز خواسته‌هایش عنوان کرد و افزود :درست است که استان مازندران قطب اقتصادی نیست ولی امیدواریم در سال ۹۶ جهش اقتصادی خوبی داشته باشیم و بسیاری از ضعف‌های ما برطرف شود و به موفقیت‌های چشم‌گیری در فوتبال دست پیدا کنیم.امیدوارم بتوانیم چند تیم خوب در سطح کشور داشته باشیم و باید عزم خودمان را جرم کنیم که در این فصل یا نهایتاً در فصل آینده حداقل یک تیم در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشیم.

وی حمایتش را از باشگاه‌های لیگ یکی نساجی و خونه به خونه مازندران اعلام کرد و افزود :نساجی و خونه به خونه هر دو از گروه‌های محبوب استان هستند و هواداران پرشوری حامی این تیم ها هستند و ما نیز از این دو تیم محبوب حمایت می‌کنیم که انشالله امسال یا نهایتاً سال آینده به لیگ برتر صعود کنند.در آمل نیز سرمایه‌گذاری حضور پیداکرده است و قصد تیم داری در لیگ دسته یک فوتبال کشور را دارد . در سال ۹۶ با محوریت مهندس بهروان و هیات فوتبال باید انتظاراتمان را عملیاتی کنیم که حداقل یکی از ۲ تیممان انتظارات را برآورده و به لیگ برتر راه پیدا کنند.

 
 
1
3
6
7
19
20
23