دستور اداره کل ورزش برای کمک هیات ها به یک رسانه خاص! + سند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از اولین روز حضور محمدحسین شکیباتر نوشتیم که ورودش به روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تعامل آفرین بوده و هنوز هم‌چنین نظری داریم اما درحالی‌که هنوز برای هم‌افزایی میان خبرنگاران صدیق ورزشی هیچ تلاش و کوششی صورت نگرفته، یک اقدام درست‌وحسابی برای دلخوری شدید فراهم‌شده است! اداره […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از اولین روز حضور محمدحسین شکیباتر نوشتیم که ورودش به روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تعامل آفرین بوده و هنوز هم‌چنین نظری داریم اما درحالی‌که هنوز برای هم‌افزایی میان خبرنگاران صدیق ورزشی هیچ تلاش و کوششی صورت نگرفته، یک اقدام درست‌وحسابی برای دلخوری شدید فراهم‌شده است!

اداره کل ورزش و جوانان استان به هیات‌های ورزشی مازندران نامه زده تا به یک نشریه خاص با سوابقی کاملاً مشخص برای تهیه ویژه‌نامه پایان سال پول بدهند.

مضمون نامه چنین است که نشریه درخواست از اداره کل داشته و مشاور مدیرکل در ذیل آن نوشته: دستور فرمایید همکاری لازم صورت پذیرد!

این اقدام اداره کل ورزش و جوانان مازندران چه از حیث حرفه‌ای و چه معرفتی کاملاً اشتباه ست و مصداق کامل از جانب‌داری از یک نشریه است که هر که در این استان به دنبال خبرهای ورزشی است می‌داند به‌اندازه حتی یکی از رسانه‌های مجازی و مکتوب استان مخاطب ندارد!

دریافتن میزان شمار این نشریه خیلی راحت است اما آن‌هایی که عکسشان قدی می‌خورد، اداره کل را وادار کرده‌اند بدترین روش و برخورد ممکن را با خبرنگاران ورزشی داشته باشد.

سهم دیگر رسانه‌های استان چیست؟ هیات‌های ورزشی باید پولشان را به نشریه موردعلاقه اداره کل ورزش بدهند؟ بسیاری از هیات‌های ورزشی تصویر نامه ارسالی اداره کل ورزش و جوانان مازندران را برایمان فرستاده و به‌شدت ابراز نگرانی کرده‌اند که حمایت این‌چنینی از یک نشریه به چه معنایی است؟

باقی رسانه‌ها همراه نیستند؟ قاعدتاً نه، چون مجیزگویی نمی‌کنند و در ثنای برخی از خواص قلم نمی‌زنند و به همین دلیل اداره کل ورزش و جوانان مازندران هیچ حمایتی از آنان ندارد!

کسی در دستگاه ورزش هست که رصد کند توانایی‌های رسانه‌ها در پوشش اخبار ورزشی به چه میزان هست؟!

چه تعداد خبر، نقد، تحلیل و گزارش بدون پول و مواجب در مطبوعات و سراچه‌های استانی هست؟! معیار و ملاک اداره کل ورزش و جوانان استان برای اینکه هیات‌های ورزشی به یک نشریه پول بدهند چیست؟!

منتظریم تا پاسخ بشنویم، دوست داریم تا دریابیم اداره کل ورزش و جوانان مازندران به چه استنادی چنین نامه‌ای به هیات‌های ورزشی ارسال کرده است؟ مگر اداره کل، دولتی نیست؛ حمایتش از یک نشریه خاص چه معنا و مفهومی دارد؟!

این‌یک تبعیض مسموم است که ورزش مازندران را از درون می‌خورد. همه به‌مرور در حال رویگردانى هستند، به‌آرامی هم، به‌سرعت خبرنگاران هم‌روی‌شان را برمی‌گردانند.

سؤال از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران؛

جناب آقای حسین زادگان مدیرکل پرتلاش و ساعی ورزش و جوانان مازندران که با روحیاتی که از جنابعالی سراغ داریم، نیک می‌دانیم که خود از مخالفان سرسخت تبعیض در مدیریت مسائل بوده‌اید. از محضرتان این پرسش را مطرح می‌کنیم که با توجه به متن نامه‌ای که به امضای محمدحسین شکیباتر مسئول روابط عمومی اداره کل رسیده که در آن تصویر درخواست صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول رسانه موردنظر به‌تمامی حیات‌های ورزشی استان بپیوست ارسال‌شده، آیا این درخواست قبلاً به رؤیت و دستور جنابعالی رسیده است و پاراف دستوری صادر نموده‌اید؟ اگر پاسخ مثبت است باید سؤال دیگری مطرح نمود که چگونه باید پذیرفت که این تبعیض آشکار با دستور جنابعالی صورت پذیرفته؟ آقای حسین زادگان شما هم؟!

 

و سؤالی هم از مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛

 

از محمدحسین شکیباتر عزیز هم باید پرسید، پس از گذشت حدود ۵ ماه از حضورتان بر مسند مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران چه نمره‌ای بابت عمل به وعده‌های سرخرمنتان می‌دهید؟