پیش بازی هفته دوم لیگ یک فوتبال کشور/مازنی ها در قائمشهر و بوشهر به دنبال اولین امتیاز !

هفته دوم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور روز یکشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد .   به گزارش مازند اسپرت ، هفته دوم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور روز یکشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد که در این روز دو نماینده استان مازندران در شهرهای قائمشهر و بوشهر به […]

111222هفته دوم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور روز یکشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ، هفته دوم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور روز یکشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد که در این روز دو نماینده استان مازندران در شهرهای قائمشهر و بوشهر به مصاف حریفانشان خواهند رفت .

 

نساجی مازندران – آلومینیوم اراک :

تیم فوتبال نساجی مازندرات که این فصل با پائلو آلوس پرتغالی در لیگ یک فوتبال کشور حضور پیدا کرده است در اولین دیدار خودش در کویر یزد با یک گل مغلوب فولاد یزد شد تا لیگ را با باخت آغاز کند .

روز یکشنبه نساجی جدید با هدایت پائلو آلوس در حضور هوادران پرشور قائمشهری رو نمایی خواهد شد و باید ببینیم آیا در این دیدار خانگی پائلو آلوس میتواند اولین امتیاز و پیروزی خودش را در تیم محبوب نساجی کسب کند با خیر ؟!

نساجی در حال حاضر با یک بازی و بدون امتیاز در رده شانزدهم و تیم اراکی با یک بازی و یک امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارند .

 

nass

 

ایران جوان بوشهر – خونه به خونه مازندران :

 

خونه به خونه مازندران که اولین سال حضورش در لیگ دسته یک فوتبال کشور را تجربه میکند با اکبر میثاقیان میخواهد شگفتی ساز لیگ دسته یک فوتبال کشور شود که مسئولین این باشگاه برای تحقق این امر مهره ها و امکانات خوبی را برای موفقیت تیمش در اختیار سرمربی کهنه کار خود قرار داده اند .

این مربی کهنه کار مثل همیشه لیگ را بد آغاز کرد و در دیدار خانگی خود در اولین هفته از رقابت های لیگ یک فوتبال کشور مغلوب فجر سپاسی شیراز شد تا یک مقدار هوادارن بابلی را نگران کند .

حالا بابلی ها باید در بوشهر به مصاف ایران جوانی بروند که انها هم به مانند خونه به خونه دیدار اول خود را با شکست دو بر صفر پشت سر گذاشتند .

 ایران جوان و خونه به خونه  در حال حاضر بدون امتیاز در رده های ۱۷و ۱۸ جدول رده بندی قرار دارند .

 

khoo