بهترین مربیان و بازیکنان را در اختیار داریم و با دو سه برد به کورس قهرمانی بازخواهیم گشت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نکته جالب اینجاست که جواد حسن زاده علت حضور در کنار تیم را امیدش به صعود خونه به خونه به لیگ برتر می داند و معتقد است خونه به خونه با این مربیان و بازیکنان توان صعود به لیگ برتر را دارد. به هر حال بازگشت مجدد وی به تیم […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نکته جالب اینجاست که جواد حسن زاده علت حضور در کنار تیم را امیدش به صعود خونه به خونه به لیگ برتر می داند و معتقد است خونه به خونه با این مربیان و بازیکنان توان صعود به لیگ برتر را دارد.

به هر حال بازگشت مجدد وی به تیم فوتبال خونه به خونه، حس و حال خوبی بر تیم حاکم کرده است و نور امید را در دل تک تک بازیکنان و هواداران خونه به خونه می توان دید.

شاید اگر گفتگوی جواد حسن زاده با سایت رسمی باشگاه را بخوانید بهتر می توانید دلیل این امیدواری را در مجموعه خونه به خونه مازندران درک کنید

آقای حسن زاده از ابتدای فصل تاکنون اولین بار بود که شما را در بازی تیم امیدها در ورزشگاه دیدیم و خوشبختانه دوباره به فوتبال بازگشتید.

بنده از ابتدا در کنار تیم بودم و هیچ وقت تیم را تنها نگذاشتم ولی چون کارم در پروژه های ساختمانی شرکت سنگین بود امسال نمی خواستم دخالتی در فوتبال داشته باشم. این روزها فشار کاری ام کمتر شده است و این فرصت را دارم بیشتر در کنار تیم باشم. هر چند هرکاری می کنیم با نظر حاج قاسم است و بنده برای کمک به ایشان در خدمت تیم خواهم بود و مطمئن باشید اگر به این تیم امید نداشتم به تیم باز نمی گشتم.

یعنی با شرایطی که تیم دارد به نظرتان امیدی به صعود است؟

چرا نباشد؟ ما ۱۱ بازی دیگر در پیش داریم و ۳۳ امتیاز رد و بدل خواهد شد. نفت آبادان فصل گذشته را نباید فراموش کنیم که با همین دست نشان موفق شد با همین شرایط به لیگ برتر صعود کند.

ولی امیدواری بیشتر من به شرایط تیم برمی گردد. از ته قلبم می گویم بهترین تیم را در اختیار داریم که می توانند صعود خونه به خونه را رقم بزنند.

 

ولی عنوان می شود تیم خونه به خونه در بستن تیم عملکرد خوبی نداشته است و جنگنده نیست.

اصلا اعتقاد نداریم بازیکنان مان جنگنده نیستند. به نظرم اگر بازی های تیم را با دقت نگاه کنید می بینید بازیکنانی مانند مازیار و پژمان و محمد غلامی و محمد علیزاده و میثم نقی زاده و سید جلال و روح الله و مهدی و هادی خیری و سایر بازیکنان دوندگی بالایی دارند. ما ۱۱ بازیکن فیکس را کنار بزاریم، ۱۱ بازیکن نیز جایگزین این بازیکنان داریم که در اندازه بازیکنان فیکس می توانند در نتایج تیم تاثیرگذار باشند. ما در هر پست دو بازیکن خیلی خوب داریم. مهاجمان ما که عالی هستند و متاسفانه یک سری مسائل سبب شد تا نتوانند شایستگی های شان را به نمایش بگذارند که ان شاالله از این به بعد شاهد آن نخواهیم بود.

 

ظاهرا اعتقاد شدیدی به بازیکنان دارید!

ببینید، حاج قاسم هرکاری که می توانست برای تیم انجام داد. ایشان عاشقانه این تیم و بازیکنانش را دوست دارد. به هر حال ایشان ناراحت می شود وقتی می شنود که دیگران می گویند تیم بد بسته شده است.

باور کنید امید صد در صد به ادامه رقابت ها داریم و با دو سه برد می توانیم به راحتی در کورس قهرمانی قرار بگیریم. کلا از این به بعد بازی های لیگ یک بسیار سخت است و در تمام هفته شاهد تقابل مدعیان با همدیگر هستیم که می تواند امتیازات شان را خراب کند و ما باید از آن نهایت استفاده را ببریم. ما بازیکنانی بزرگی داریم که هرکدام شان می توانند نتیجه بازی را عوض کنند و بازیکنان جوان ما هم فوق العاده هستند و هر تیمی از داشتن این بازیکنان سود نمی برد.

 

 به نظرتان چرا خونه به خونه تاکنون نتوانست انتظارات را برآورده کند؟

هر چه است به بازیکنان بر نمی گردد و اینجا جایش نیست موضوع را باز کنیم ولی به هر حال بنده علت را در نحوه تمرینات می بینم. شما بازی خونه به خونه با سپیدرود را که دیدید؟
بله بارها تا آستانه فروپاشی دروازه این تیم پیش رفتید.

خب کدام بازی تیم را در لیگ امسال اینگونه دیدید؟ این نشان می دهد حضور نادر دست نشان تاثیرش را در تیم گذاشته است و حالا نوبت آن رسیده تا از این حضور نهایت بهره را ببریم. ایشان تیم را خیلی خوب تمرین می دهد و به خوبی می توان تحول را در تمام بازیکنان احساس کرد. اتفاق خوب دیگری که در تیم رخ داده است رفاقت و همدلی است که در بین بازیکنان بیشتر دیده می شود. البته نباید فراموش کنیم نیمکت ما کمی شلوغ است و باید نظم و انضباط در تیم حاکم شود و ان شالله ظرف همین روزها این مشکلات را برطرف خواهیم کرد.
حمایت هواداران را چطور می بینید؟

آنها که همیشه سنگ تمام می گذارند ولی خودشان هم بهتر می دانند مسئولیت شان خیلی سنگین تر شده است. اسم هوادار روی آنها است و اکنون بهترین فرصت است تا این اسم را برای فوتبال ایران معنا کنند. تیم وقتی به مشکل برمی خورد آنها باید تاثیر مثبت خود را به بازیکنان تیم نشان دهند. این تیم واقعا به حمایت آنها نیازمند است چون واقعا حاج قاسم برای این تیم کم نگذاشت و اکنون انتظار داریم بیشتر از بازی های قبل در ورزشگاه حضور پیدا کنند و از بازیکنان تیم تا آخرین دقیقه حمایت کنند. مطمئن باشید فردا  در بازی با فولاد یزد یک خونه به خونه متفاوت را خواهید دید.

 

راستی دو جلسه محرومیت مجتبی رمضانی هم که بخشیده شد.

بله خدا را شکر. جا دارد از میرشاد ماجدی بابت تلاشی که کردند تشکر کنم. خدا را شکر با حضور ایشان کارهای اداری تیم بهتر پیش می رود و در این دو هفته ایی که حضور یافتند تاثیرش را دیدیم.

البته جا دارد از زحمات مهران نجفی تشکر کنم و خوشحالم به کادر فنی تیم اضافه شد. مهران اکنون جایی فعالیت می کند که تخصصش را دارد و بدون شک کمک خوبی برای دست نشان خواهد بود. همچنین در کادر فنی تیم، امامی فر و غبیشاوی و عمار رمضان نژاد را نیز داریم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند. خوشبختانه پیروز جغتاپور، مربی توامند و بومی این شهر نیز به عنوان آنالیزور به مجموعه تیم اضافه شده است و اثرگذاری ایشان را در ادامه لیگ خواهید دید.
 تیم امید خونه به خونه هم که باب میل باشگاه پیش می رود.

بله خوشبختانه این هفته نیز نفت آبادان را شکست دادند و صدر جدول را حفظ کردند. حسین رحمانی هم تیم خوبی جمع کرده است و با این بازیکنان نتایج خوبی گرفته است که جای تقدیر دارد و امیدواریم در پایان فصل شاهد قهرمانی تیم امید خونه به خونه نیز باشیم.

 

 اگر صحبتی مانده بفرمائید.

صحبتی ندارم فقط از هواداران خونه به خونه خواهش می کنم ناامید نباشند. هیچ چیز بدتر از ناامیدی نیست و باید همه ما دست به دست هم دهیم و با اتحاد و همدلی تلاش کنیم تا خونه به خونه را به سرمنزل مقصود برسانیم. ان شاالله فردا عصر یک روز خوب برای فوتبال بابل رقم خواهد خورد.
گفتنی است، تیم خونه به خونه ساعت ۱۴ عصر فردا دوشنبه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال کشور در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف فولاد یزد خواهد رفت.