جعفری: داوری را انتخاب کردند که ۴ بازی را خراب کرده بود/داور نمی‌خواست گل بزنیم!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پدرباره بیرون کشیدن تیمش در دیدار مقابل شهرداری سیرجان، اظهار داشت: حتی اگر لازم باشد تیم را منحل می‌کنیم. فدراسیون دوست دارد هر سال یک تیمی را قهرمان کند. وی افزود: از ابتدای مسابقه سوار بر بازی بودیم، چند موقعیت خراب شد، یک پنالتی ۱۰۰ درصد برای ما نگرفتند و […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پدرباره بیرون کشیدن تیمش در دیدار مقابل شهرداری سیرجان، اظهار داشت: حتی اگر لازم باشد تیم را منحل می‌کنیم. فدراسیون دوست دارد هر سال یک تیمی را قهرمان کند.

وی افزود: از ابتدای مسابقه سوار بر بازی بودیم، چند موقعیت خراب شد، یک پنالتی ۱۰۰ درصد برای ما نگرفتند و یک گل را نیز آفساید اعلام کردند، همه اینها به کنار؛ داور در این دیدار یک پنالتی برای ما گرفت و به بازیکن حریف کارت زرد نشان داد اما با اعتراض بازیکنان سیرجان پنالتی را برگرداند. هر کاری می‌کردیم توپ گل نمی‌شد، چون داور نمی‌خواست.

سرمربی شهرداری بم با ابراز ناراحتی از داوری در این مسابقه، خاطرنشان کرد: ما مجبور نیستیم در فوتبال تیم بدهیم. داوری را برای این بازی انتخاب کرده بودند که ۴ بازی را خراب کرده بود. حساس‌ترین بازی لیگ را نباید به این داور می‌دادند. ما فیلم بازی را به فدراسیون فرستادیم اگر آنها نظرشان را برنگردانند تیمداری نمی‌کنیم.

جعفری با اشاره به بازی‌‌های خوب تیمش در لیگ، یادآور شد: ما برای قهرمانی در لیگ شرکت کرده‌ایم. از هر تیمی بپرسید می‌گویند بهترین بازی را داشته‌ایم. اگر قرار باشد ناداوری قهرمانی را بگیرد چرا در لیگ شرکت کرده‌ایم./فارس