تصاویر دیدار امید خونه به خونه مازندران و امید نفت آبادان

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور، عصر امروز تیم امید خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابب امید نفت آبادان با نتیجه ۲ بر ۰ به برتری دست یافت. گل های خونه به خونه را در این دیدار، نیما انتظاری در دقیقه ۳۱ و سینا […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور، عصر امروز تیم امید خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابب امید نفت آبادان با نتیجه ۲ بر ۰ به برتری دست یافت.

گل های خونه به خونه را در این دیدار، نیما انتظاری در دقیقه ۳۱ و سینا قنبرپور در دقیقه ۸۵ به ثمر رساندند.

شاگردان حسین رحمانی در حالی در اکثر دقایق بازی برتر میدان بودند که به حریف آبادانی خود فرصت هیچ گونه عرض اندام ندادند واز موقعیت های به دست آمده نیز نهایت استفاده را بردند.

خونه به خونه با این پیروزی ۲۴ امتیازس شد تا همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد.

حواشی:

نادر دست نشان سرمربی تیم خونه به خونه و تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم برای حمایت از بازیکنان تیم امید از نزدیک نظاره گر میدان بودند.

در دقایق پایانی بازی، مدافع نفت آبادان  پس دفع یک توپ بسیار بلند با ضربه سر به یکباره از هوش رفت تا پزشکان دو تیم و همچنین دکتر سارنگ پزشک تیم بزرگسالان بر بالین وی حاضر شوند و خدا را شکر پس از چند دقیقه خطر برطرف شد و این بازیکن به میدان بازگشت

نادر دست نشان با حضور در رختکن تیم امید خونه به خونه و در آغوش گرفتن حسین رحمانی، برد دلچسب مقابل نفت آبادان را به مجموعه تیم تبریک گفت.

لحظات حساس بازی:

دقیقه ۸
رضا منصوری شوت بازیکن نفت آبادان را به عکس العمل عالی خود دفع کرد.
دقیقه ۱۸
سانتر زیبای محمد کریمی ضربه سر رضا آقابابائی را به همراه داشت و توپ با اختلاف اندک به اوت رفت.
دقیقه ۳۱
سانتر زیبای امیرحسین یحیی زاده از روی نقطه کرنر را نیما انتظاری با یک ضربه سر دقیق به اولین گل امید خونه به خونه تبدیل کرد.

دقیقه ۴۴
حملات بی امان تیم خونه به خونه روی دروازه نفت می رفت دومین گل را برای این تیم به همراه داشته باشد ولی ضربه محمد فرخی پس از برخورد به بدن دروازبان حریف کمانه کرد و از بالای دروازه به اوت رفت

 

در نیمه اول، به غیر از صحنه گل تیم خونه به خونه و موقعیت خطرناک دقیقه ۴۴، موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد ولی شاگردان حسین رحمانی نسبت به حریف آبادانی خود بیشتر توپ را به گردش در آوردند و سعی در کشاندن توپ به محوطه جریمه حریف شدند.

دقیقه ۴۸
پرچم عجیب کمک داور در اعلام آفساید و نادیده گرفتن گل امید خونه به خونه توسط رضا آقابابایی اعتراض نیمکت نشینان خونه به خونه را در پی داشت. هر چند خونه به خونه ها قبل از این اتفاق دوبار فرصت گلزنی داشتند که به هدر رفت

دقیقه ۵۳
یک موقعیت خوب برای نفت آبادان ولی رضا منصوری با شیرجه بلند خود مانع گلزنی مهاجم نفت شد
دقیقه ۷۱
برای تیم خونه به خونه سجاد جعفری به جای مهرشاد فضل الله تبار و رضا پورهاشم به جای محمدحسین باباگلی وارد زمین شدند
دقیقه ۷۴
یک ضربه ایستگاهی زیبا از محمد کریمی از پشت محوطه جریمه که از کنار دیرک دروازه به اوت رفت

دقیقه ۷۷
یک شوت محکم امیرمحمد حبیبی از پشت محوطه جریمه که دروازبان نفت به سختی و در دو ضرب آن را دفع کرد

دقیقه ۸۴
برای تیم خونه به خونه، عزت کاظمی به جای امیرمحمد شیرخانی وارد زمین شد

دقیقه ۸۵
سینا قنبرپور ضربه کرنر محمد کریمی را با یک ضربه سر زیبا به دومین گل امید خونه به خونه تبدیل کرد

دقیقه ۸۸
شوت بازیکن نفت آبادان با اختلاف دو سه متری از کنار دروازه به اوت رفت.