فرهاد کاظمی پس از برتری مقابل ماشین سازی اظهار داشت: به نظرم من نمی‌امد که امروز اینطور ببریم. بازی مقابل استقلال ۵ درصد کار تاکتیکی ما بود. امروز شخصیت تیم خودمان را نشان دادیم و مقابل یکی از قطب های فوتبال به برتری رسیدیم و امروز نمی‌توانم این خوشحالی را پنهان کنم. و امرز هر آنچه را باید انجام می‌دادند را انجام دادند. این برد را تقدیم به هواداران می‌کنیم که بعد از هفته‌ها برد را شاهد بودند. وی ادامه داد: نباید بازیکنان دچار خرافات شوند و باید بدانند که این اعتماد به نفس به تیم ما برگردد. در چند دیدار هم می‌توانستیم با اختلاف بازی را ببریم اما در آنالیز رسانه‌ای در یک برنامه مشاهده شد که چندین پنالتی برای ما نگرفتند. امروز هم وقتی پنالتی گرفته شد گفتم که چیزی نگویید، حق ما خورده می‌شود. مطمئن باشید وقتی به تیم خوب سپاهان ۳ گل می‌زنیم توانایی زدن به تیم‌های دیگری هم داریم. کاظمی در مورد اینکه سپاهان بد بود یا شما خوب کار کردید، گفت: اینجا برای من خوش یمن است، آن زمان هم در آسیای لیگ خوب نتیجه گرفتیم. الان جای محرم نویدکیا و محمود کریمی و چند بازیکن دیگر خالی بود. سپاهان یک تیم قدرتمند بود و در حال حاضر شاید نیازمند حمایت تماشاگران باشد، عدم توانایی روحی در نزد بازیکنان این تیم به خوبی مشهود بود. سرمربی ماشین‌سازی عنوان کرد: در رختکن هم به بازیکنان گفتم اگر ما گل دوم را بزنیم بردمان خیلی راحت‌تر می‌شود. قطعاً ویسی هم می‌خواهد تیمش برنده شود. باید هواداران حمایت کنند چون سپاهان همیشه سپاهان و قدرتمند است. کاظمی در مورد اینکه به نظر می‌رسید سپاهان را خوب آنالیز کرده بودید، گفت: من اعتقادی به آنالیز تیم حریف ندارم، همیشه به دنبال کشف توانایی‌های خودم هستم. شما می‌توانید با توانایی‌های خودتان در زمین برنده شوید. نقطه ضعف سپاهان کمتر از نقطه قوتش است، یک تیم برای بردن باید خودش تلاش کند و مطمئناً خدا هم تلاش او را بی‌پاسخ نمی‌گذارد. وی تأکید کرد: در برخی بازی‌ها باید با ۴-۵ گل زده بیرون می‌آمدیم، در چند بازی هم داوران علیه ما سوت زدند. شما تصور کنید اگر همه آن امتیازها را می‌گرفتیم الان کجای جدول بودیم. ما در این فصل از داوران طلبکار بودیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در دقایق پایانی دیدار تیم‌های سپاهان و ماشین‌سازی که با شکست سنگین سپاهانی‌ها انجام شد عبدالله ویسی کاملاً بر روی نیمکت در فکر فرو رفته بود. * هواداران سپاهان علیه شجاع خلیل‌زاده که امروز بازی خوبی را به نمایش نگذاشته بود شعار دادند و او را پرسپولیسی خطاب کردند. *سعید […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در دقایق پایانی دیدار تیم‌های سپاهان و ماشین‌سازی که با شکست سنگین سپاهانی‌ها انجام شد عبدالله ویسی کاملاً بر روی نیمکت در فکر فرو رفته بود.

* هواداران سپاهان علیه شجاع خلیل‌زاده که امروز بازی خوبی را به نمایش نگذاشته بود شعار دادند و او را پرسپولیسی خطاب کردند.

*سعید قائدی‌فر بازیکن ماشین‌سازی که چند سال قبل در سپاهان بازی می‌کرد پیراهن این تیم را پوشید و به ابراز احساس هواداران پاسخ داد.

*هواداران تیم اصفهانی همچنین علیه مجید بصیرت دستیار عبدالله ویسی شعار سر دادند.آنها در ابتدای بازی از ویسی می خواستند که بصیرت را نزد آنها بیاورد اما بعد از اینکه سپاهان در ادامه قافیه را باخت علیه بصیرت هم شعار سر دادند.

/فارس