فارس در رده‌بندی مدالی قهرمان شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور (نکوداشت حضرت آیت الله موسوی جزایری)، به مدت۳ روز (۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه) با حضور ۸۰ وزنه‌بردار در قالب ۱۷ استان از سراسر کشور در سالن ورزشی شهدای وزنه برداری خوزستان برگزار شد و در نهایت تیم استان تهران با کسب ۵۶۸۸ امتیاز به […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور (نکوداشت حضرت آیت الله موسوی جزایری)، به مدت۳ روز (۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه) با حضور ۸۰ وزنه‌بردار در قالب ۱۷ استان از سراسر کشور در سالن ورزشی شهدای وزنه برداری خوزستان برگزار شد و در نهایت تیم استان تهران با کسب ۵۶۸۸ امتیاز به قهرمانی دست یافت.

هیأت وزنه برداری استان فارس که با ۵۴۲ امتیاز نایب قهرمان شده بود با کسب ۶ مدال طلا و ۲ نشان نقره، در جایگاه نخست مدالی این دوره از مسابقات قرار گرفت.

استان تهران نیز با ۴مدال طلا، ۶ نقره و ۵ برنز از نظر مدالی در جایگاه دوم جای گرفت. تیم هیأت وزنه برداری استان خوزستان هم با ۳ نشان طلا، ۵ نقره و ۳ برنز در رتبه بندی مدالی سوم شد.

استان مازندران نیز با ۴۷۷ امتیاز به مقام سومی رسید، تیم‌های فارس و مازندران با ۵۴۲ امتیاز و ۴۷۷ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های سوم و سوم قرار گرفتند.

با ارزیابی کمیته مسابقات فدراسیون وزنه‌برداری، علی مکوندی وزنه‌بردار استان خوزستان با کسب۴۱۰٫۳۷ امتیاز به عنوان برترین وزنه‌بردار مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور شناخته شد./فارس