اصغری مقدم:به گذشته فکر نمی کنیم چون آینده را از دست می دهیم/بازی اول سخت است

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: شکست برابر تیم ساری با ۹ گل در فصل گذشته فقط یک اتفاق بوده و دیگر نمی خواهیم به آن بازی فکر کنیم به گزارش مازنداسپرت :،جواد اصغری مقدم اظهار داشت: بازی در هفته اول برای هر تیمی سخت است، زیرا تیم‌ها از هم شناخت نداشته و این کار […]

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: شکست برابر تیم ساری با ۹ گل در فصل گذشته فقط یک اتفاق بوده و دیگر نمی خواهیم به آن بازی فکر کنیم

به گزارش مازنداسپرت :،جواد اصغری مقدم اظهار داشت: بازی در هفته اول برای هر تیمی سخت است، زیرا تیم‌ها از هم شناخت نداشته و این کار را برای آغاز مسابقات مشکل می‌سازد.
وی گفت: در هفته نخست ما در ساری به مصاف تیم شهروند این شهر می رویم و به سبب کادر فنی و بازیکنان خوب و همچنین تماشاگران این تیم بازی سختی را پیش رو داریم، با این حال برای کسب سه امتیاز و نتیجه مطلوب به میدان می‌رویم.
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در مورد روند آماده‌سازی تیم خود گفت: تمرینات تیم به موقع آغاز شد و دو بازی خوب تدارکاتی نیز برگزار کردیم و به مرز آمادگی رسیدیم.
وی افزود: سیاست ما حفظ بازیکنان موثر سال گذشته و بومی کردن تیم بود که امسال چهار بازیکن به جمع تیم خود افزودیم که افشین سپه بومی محسوب می‌شود و علی عسگری و محمد وزیرزاده نیز در تیم‌های تبریزی بازی می‌کردند و به نوعی توانستیم در فصل نقل و انتقالات ‌موفق عمل کنیم.

 بازیکن مربی تیم دبیری خاطرنشان کرد: در بازی اول تنها بهروز جعفری را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهیم داشت.
جواد اصغری مقدم گفت: به گذشته فکر نمی کنیم، زیرا در این صورت آینده را نیز از دست خواهیم داد.
وی افزود: شکست فصل گذشته برابر راه ساری تنها یک اتفاق بود و در آن بازی خود من محروم بوده و از سکوها تیم را ارنج می‌کردم که کار بسیار سختی است و بازیکنان محروم و مصدوم دیگری هم داشتیم و با کمترین بازیکن برای برگزاری این بازی در میدان حضور داشتیم.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: فراموش نکنیم که تیم ساری نیز در معرض سقوط قرار داشت و با انگیزه در آن بازی به مصاف ما آمد و قطعا شرایط بازی فردا با دیدار فصل گذشته متفاوت بوده و برای پیروزی به مصاف تیم شهروند به ساری می‌رویم.