شکست نساجی مقابل تیم بحران زده فجر شهیدسپاسی شیراز

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در یکی از بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی قائمشهر میزبان فجرسپاسی پایین جدولی بود. نساجی به دنبال پیروزی در این مسابقه بود و موقعیت‌هایی خلق کرد اما فجرسپاسی برخلاف روند بازی در دقیقه ۳۱ روی ارسال […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در یکی از بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی قائمشهر میزبان فجرسپاسی پایین جدولی بود.
نساجی به دنبال پیروزی در این مسابقه بود و موقعیت‌هایی خلق کرد اما فجرسپاسی برخلاف روند بازی در دقیقه ۳۱ روی ارسال از سمت چپ زمین و اشتباه مهدیخانی در خروج از دروازه توسط حامد حیدری به گل رسید و این برتری را تا پایان نیمه اول حفظ کرد.

در نیمه دوم نساجی بیش از ۱۰ موقعیت جدی خلق کرد که اشتباه مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر و نمایش خلیل‌آزاد، دروازه‌بان فجر آنها را ناکام گذاشت تا این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان غلام پیروانی تمام شود.

نساجی با این نتیجه ۳۵ امتیازی ماند و برحسب تفاضل گل پایین‌تر از بادران تهران و اکسین البرز در رده هشتم لیگ یک جای گرفت و فجرسپاسی هم ۱۷ امتیازی شد و با اینکه جایگاه هفدهمی‌اش تغییر نکرد؛ اما شرایط خود در پایین جدول را سر و سامان بخشید.

در انتهای بازی تماشاگران نساجی شعار حیا کن و رها کن را برای ساکت الهامی سردادند و خواستار برگشت حسین مسگرساروی شدند /