رقابتهای جام جهانی شمشیربازی پادووای ایتالیا

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجتبی عابدینی در شرایطی که قهرمان و نایب قهرمان المپیک در این رقابت ها از کسب مدال بازماندند باشکست اوه کره‌ای در نیمه نهایی با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ تاریخ‌ساز شد و با ارزش‌ترین مدال تاریخ شمشیربازی ایران را بر سینه خود آویخت. عابدینی در فینال در یک بازی نزدیک […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجتبی عابدینی در شرایطی که قهرمان و نایب قهرمان المپیک در این رقابت ها از کسب مدال بازماندند باشکست اوه کره‌ای در نیمه نهایی با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ تاریخ‌ساز شد و با ارزش‌ترین مدال تاریخ شمشیربازی ایران را بر سینه خود آویخت.

عابدینی در فینال در یک بازی نزدیک و نفسگیر ۱۵بر ۱۲ مغلوب آندراس زاتماری مجارستانی شد و بالاتر از قهرمانان المپیک و جهان در سکوی پر افتخار دوم جام جهانی پادووای ایتالیا ایستاد.
عابدینی مدال پر افتخار نقره جام جهانی را تقدیم به شهدای آتش نشان کشور کرد و پرچم آتشنشانان را روی دوش خود انداخت.
این افتخار در حالی نصیب ملی پوش مازندرانی برای دومین بار در رقابت های جام جهانی شد که مجتبی عابدینی با انگشت شکسته به مصاف حریفان رفت.
عابدینی در ابتدای این رقابت‌ها و در بازی با حریف گرجستانی از ناحیه انگشت دست دچار شکستگی شد اما با غیرت مثال زدنی که داشت ادامه داد و مدال نقره را برای شمشیربازی کشورمان کسب کرد.
با وجود اینکه بازو و قسمت ساعد دست عابدینی ضربات بسیاری خورده بود، این اتفاقات باعث نشد که او ذره‌ای از تلاش خود کم بگذارد و باردیگر با کسب مدال برای ورزش ایران افتخارآفرینی نماید.