توقف صدرنشین و ادامه گلزنی‌های عباس‌زاده/ هیچ میزبانی پیروز نشد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول امروز سه شنبه هم برگزار شد که در بازی های امروز، بهترین نتیجه را تیم مس کرمان با پیروزی پر گل خارج از خانه مقابل استقلال اهواز به دست آورد. همچنین تیم صدر نشین ملوان نیز با تساوی خانگی فرصت حفظ […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول امروز سه شنبه هم برگزار شد که در بازی های امروز، بهترین نتیجه را تیم مس کرمان با پیروزی پر گل خارج از خانه مقابل استقلال اهواز به دست آورد. همچنین تیم صدر نشین ملوان نیز با تساوی خانگی فرصت حفظ فاصله‌اش در صدر با تعقیب کنندگان را از دست داد.

در حساس ترین دیدار این هفته تیم ملوان در خانه مقابل ایرانجوان بدون گل متوقف شد اما ملوان با این وجود موقعیت خود در صدر جدول را با ۴۱ امتیاز حفظ کرد.

در دیگر دیدار حساس امروز دو تیم بالای جدولی گل گهر و نساجی در سیرجان با هم دیدار کردند که در پایان دو تیم به تساوی ۲ به ۲ تن دادند. محمد عباس زاده بهترین گلزن لیگ یک هر دو گل نساجی را وارد دروازه گل گهر کرد.

همچنین مهدی پاشازاده بعد از سه بازی موفق شد امروز و برابر خیبر خرم آباد نخستین پیروزی اش با تیم آلومینیوم اراک را به دست آورد. این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود آلومینیوم اراک به پایان رسید.

مس کرمان هم با زدن ۵ گل به تیم استقلال اهواز در مقابل دریافت یک گل، بهترین نتیجه را به دست آورد تا مسی ها به حرکت رو به بالای خود در جدول رده بندی ادامه دهند.

در دیگر بازی ها فجر سپاسی در شیراز برابر اکسین البرز به تساوی بدون گل رسید و دربی تهران بین دو تیم بادران و راه آهن نیز با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان نیز در رفسنجان بعد از نود دقیقه تلاش به تساوی یک به یک رسیدند تا محمود فکری هم در اولین گام خود با تیم نفت مسجد سلیمان طعم شکست را نچشد.

نکته جالب در خصوص بازی های امروز این بود که هیچ تیم میزبانی به پیروزی نرسید.

در پایان هفته بیست و دوم تیم ملوان با ۴۱ امتیاز در صدر قرار گرفت و سپید رود با یک بازی کمتر و با ۳۹ امتیاز در جایگاه دوم است. پارس جنوبی جم با ۳۹ امتیاز به رده سوم صعود کرد و نساجی نیز با ۳۸ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در انتهای جدول نیز همچنان استقلال اهواز با ۸ و فجر شهید سپاسی با ۱۳ امتیاز حضور دارند. /مهر