پیروزی یوونتوس در روز شکست رم و میلان/ نتایج به سود اینتر رقم خورد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، هفته بیست‌ودوم سری A ایتالیا، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) به وقت تهران با انجام ۶ دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین دیدار یوونتوس در خانه ساسولو به برتری ۲ بر صفر رسید. گونزالو ایگواین (۹) و سامی خدیرا (۲۶) برای بانوی پیر گلزنی کردند تا یووه ۵۱ […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، هفته بیست‌ودوم سری A ایتالیا، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) به وقت تهران با انجام ۶ دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین دیدار یوونتوس در خانه ساسولو به برتری ۲ بر صفر رسید. گونزالو ایگواین (۹) و سامی خدیرا (۲۶) برای بانوی پیر گلزنی کردند تا یووه ۵۱ امتیازی شود و صدرنشینی خود را استحکام ببخشد.

در بازی دیگر رم در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب سامپدوریا شد. برای سامپدوریا در این بازی دنیس پرائت (۲۱)، پاتریک اسچیک (۷۱) و لوئیس موریل (۷۳) گلزنی کردند و شاگردان اسپالتی توسط برونو پرس (۵) و ادین ژکو (۶۶) به گل رسیدند. رم با این شکست ۴۷ امتیازی باقی ماند و با وجود ماندن در رده دوم، فرصت کم کردن فاصله‌اش با یووه را از دست داد.

میلان نیز با نتیجه ۲ بر یک مقابل میزبانش، اودینزه تن به شکست داد. بوناونتورا در دقیقه ۸ برای روسونری گلزنی کرد، اما در ادامه اودینزه با گلزنی کرایل تریئو (۳۱) و رودریگو دی‌پل (۷۳) نتیجه را به سود خود تغییر داد. میلان با این شکست ۳۷ امتیازی باقی ماند و اکنون در رده هفتم است.

در سایر دیدارهای عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

کالیاری یک – بولونیا یک

کروتونه ۴ – امپولی یک

فیورنتینا ۳ – جنوا ۳

در دیدار پایانی هفته بیست‌ودوم سری A ایتالیا، از ساعت ۲۳:۱۵ امشب ناپولی در خانه‌اش از پالرمو میزبانی می‌کند.

در جدول این مسابقات، یوونتوس، رم و ناپولی به ترتیب با ۵۱، ۴۷ و ۴۴ امتیاز مکان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند. /تسنیم