نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان جام فجر درمازندران مشخص شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در پایان رشته ریکرو این مسابقات که روز پنحشبنه با رقابت ۸۵ کماندار از استان های کشور در دو بخش زنان و مردان در ساری برگزار شد ، در بخش زنان ‘ نیلوفرعلیپور ‘ از البرز به مقام نخست دست یافت ، ‘ الهه رستاد ‘ از گلستان دوم شد […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در پایان رشته ریکرو این مسابقات که روز پنحشبنه با رقابت ۸۵ کماندار از استان های کشور در دو بخش زنان و مردان در ساری برگزار شد ، در بخش زنان ‘ نیلوفرعلیپور ‘ از البرز به مقام نخست دست یافت ، ‘ الهه رستاد ‘ از گلستان دوم شد و ‘ سمانه رمضانپور ‘ از یزد در جای سوم ایستاد.
در بخش مردان این مسابقات هم مقام های قهرمانی و دومی به ‘ عرفان ارژنگی پور’ و ‘ صادق اشرفی’ کمانداران آذربایجان شرقی رسید و ‘ متین سبزی’ از لرستان، ‘ محمد ربانی’ از خراسان شمالی و ‘ جواد صادقی’ از مازندران در رده های سوم تا پنجم قرار گرفتند.
رئیس هیات تیراندازی باکمان مازندران گفت : مسابقات رشته کامپوند از صبح جمعه آغاز شد که حدود ۶۳ کماندار مرد وزن با هم رقابت خواهند کرد.
حسین فرهادی، با بیان اینکه سطح کمی وکیفی این دوره از مسابقات قابل قبول و کمانداران بیشتر استانهای کشور شرکت کرده بودند، افزود: برخی چهره های سرشناس به غیر از چند ملی پوش حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی، در این مسابقات در ساری حضور دارند.
وی اضافه کرد: با این حال مازندران برای نخستین بار مسابقات جام فجر را میزبانی می کند ودر سالهای آینده نیز تلاش خواهد کرد، این رقابتها را با کیفیت بالاتری برگزار کند.
به نفرات برتر هر رشته در بخش مردان و زنان حکم قهرمانی و جوائز ونقدی اهداء می شود.
مازندران در مهر ماه امسال نیز در ساری میزبان مسابقات تیروکمان داخل سالن وفضای باز قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بود .