۱۵۰ ورزشکار زن و مرد از ۱۹ استان کشور در مسابقات تیروکمان آزاد جام فجر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات تیروکمان آزاد قهرمانی کشور جام فجر طی روزهای هفتم وهشتم بهمن به میزبانی ساری در سالن ورزشی آذربایجانی ها (مرحوم بهروش) برگزار می گردد. حسین فرهادی رئیس هیات تیروکمان مازندران درخصوص این مسابقات در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۱۵۰ ورزشکار زن و مرد از ۱۹ استان کشور […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات تیروکمان آزاد قهرمانی کشور جام فجر طی روزهای هفتم وهشتم بهمن به میزبانی ساری در سالن ورزشی آذربایجانی ها (مرحوم بهروش) برگزار می گردد.

حسین فرهادی رئیس هیات تیروکمان مازندران درخصوص این مسابقات در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۱۵۰ ورزشکار زن و مرد از ۱۹ استان کشور به مدت دو روز در ساری حضور خواهند داشت تا رقابت سالمی داشته باشند.
وی با بیان اینکه رشته تیروکمان یک رشته ورزشی اسلامی و ایرانی است، افزود: تمام سعی و تلاش همکاران ما در هیات میزبانی شایسته و به نحوه احسن در این مسابقات است.
فرهادی خاطرنشان کرد: این مسابقات از شبکه استانی تبرستان و شبکه ورزش پخش زنده می شود.
در ادامه ابوالقاسم عباسی معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از فعالیت ۵۱ هیات ورزشی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ورزشکاران مازندرانی در ۲۷ رشته ورزشی با کسب مدال برای کشورمان افتخارآفرینی می کنند.
وی با بیان اینکه اعتبارات ورزش استان با توجه به ظرفیت های ورزشی بسیار محدود و اندک است، افزود: از ابتدای سال ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب ۳۶۱ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی شدند که این افتخارآفرینی تحسن برانگیز است.
همچنین خسرو سیفی مسئول حراست ورزش و جوانان استان نیز درخصوص امنیت این مسابقات تصریح کرد: تمام سعی و تلاش اداره کل میزبانی باشکوه این مسابقات با همت هیات تیروکمان استان است.
محمدحسین شکیبافر مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران نیز جایگاه ورزش استان را در کشور بسیار عالی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: پتانسیل ورزش مازندران آنقدر بالاست که بیشترین سهمیه را در اردوهای مختلف تیم ملی دارد.
همچنین بعد از سخنان عباسی سرکار خانم شهریاری رییس کمیته مسابقات تیراندازی و نماینده فدراسیون ضمن ابراز خوشحالی از پیشرفت این رشته ورزشی در مازندران گفت: استانی که جایگاه مناسبی در کشور نداشت به یکباره و البته با تلاش مسئولین این هیات تحول عظیمی را شاهد هستیم که قطعا در اینده بهتر خواهد شد.
در پایان این جلسه فرهادی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و از حمایتهای آنها در پیشرفت این رشته در استان تشکر کرد و از تشکیل یک جلسه در نیمه اول اسفند خبر داد که در آن از هیاتهای تیراندازی استان و ورزشکاران تقدیر خواهد شد.