عضو هیات مدیره استقلال: پیدا کردن مقصر مشکلی را حل نمی‌کند!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسن زمانی درباره محرومیت باشگاه استقلال از سوی فیفا در نقل و انتقالات زمستانی و اینکه باشگاه چه اقدامی برای حل این مشکل انجام داده است، گفت: از روز گذشته مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا این موضوع را جمع کنند. امروز بعدازظهر هم جلسه ای با مسئولان وزارت امور […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسن زمانی درباره محرومیت باشگاه استقلال از سوی فیفا در نقل و انتقالات زمستانی و اینکه باشگاه چه اقدامی برای حل این مشکل انجام داده است، گفت: از روز گذشته مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا این موضوع را جمع کنند. امروز بعدازظهر هم جلسه ای با مسئولان وزارت امور خارجه داریم با بتوانیم به این مسئله رسیدگی کنیم.

وی درباره اینکه این رای قابل برگشت نیست، تصریح کرد: اجازه بدهید جلسه امروز برگزار شود بعد درباره آن صحبت کنیم. تا روی این پرونده کار نکرد نمی شود با قطعیت حرفی زد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که چرا هیچکس در باشگاه این کم کاری را گردن نمی گیرد و مقصر اصلی چه کسی است؟ گفت: اجازه بدهید فعلا دنبال حل کردن مشکل باشیم! پیدا کردن مقصر، مشکلی را حل نمی کند. ما هم پیگیر هستیم و امیدواریم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

زمانی یادآور شد: ما کل مطالبات «عادل شیحی» را پرداخت کردیم ولی به خاطر فعال نبودن سیستم بانکی، از راه های غیر بانکی اقدام به این کار شد.

وی در خصوص اینکه این مشکل یادآور کم کاری مدیران استقلال در ارسال لیست به مسابقات آسیایی است، یادآور شد: فعلا در اینباره اظهارنظر نمی کنم تا ان شاءالله آنرا پیگیری کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان درباره اینکه با این تفاسیر جذب سجاد شهباززاده هم منتفی شده است گفت: ابتدا باید این قضیه حل شود تا سجاد بتواند به استقلال بیاید./مهر