میزبانی کاله از شهرداری اراک/ عمران ساری مهمان بانک سرمایه

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کاله آمل و عمران شهرداری ساری به‌عنوان دو نماینده مازندران در هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه به ترتیب به مصاف شهرداری اراک و بانک سرمایه تهران می‌روند. شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله آمل در دیدار خانگی در حضور تماشاگرانش در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کاله آمل و عمران شهرداری ساری به‌عنوان دو نماینده مازندران در هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه به ترتیب به مصاف شهرداری اراک و بانک سرمایه تهران می‌روند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله آمل در دیدار خانگی در حضور تماشاگرانش در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل به مصاف شاگردان علی نقدی در تیم شهرداری اراک می‌روند.

دیدار رفت این دو تیم در اراک به نتیجه سه بر صفر به نفع کاله آمل خاتمه یافت، این دیدار قرار است از ساعت ۱۶ از شبکه استانی تبرستان پخش زنده شود.

در جدول رده‌بندی تیم کاله آمل با ۲۵ امتیاز در رده هشتم و شهرداری اراک با ۱۵ امتیاز در بین یازده تیم دوازدهم است.

در دیگر بازی هفته شاگردان بهزاد محمودی در تیم عمران شهرداری ساری در دیداری خارج از خانه مهمان شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه‌ای هستند که این تیم هشت بازیکن تیم ملی را در اختیار دارد.

این بازی که از ساعت ۱۵ در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود، دیدار رفت دو تیم در ساری سه بر دو به نفع تیم بانک سرمایه خاتمه یافت.

این بازی نیز قرار است از ساعت ۱۵ از شبکه ورزش پخش زنده شود.

در جدول رده‌بندی تیم بانک سرمایه با ۴۷ امتیاز در صدر جدول و عمران شهرداری ساری با ۲۶ امتیاز ششم است.