حضور ساکت الهامی برنامه ریزی شده بود ؟!

به گزارش مازندورزش(مازنداسپرت)، درحالی که حسین مسگر ساروی با پیروزی برابر سپیدرود صدر نشین نیم فصل اول , فولاد یزد و تساوی مقابل راه آهن در قلب هواداران جا باز کرده بود در تمرینات شاهد عنوان شدن اسامی نظیر رسول خطیبی و میثاقیان از سوی مدیران منتشر شد که واکنش هواداران نسبت به آنها صرفا […]

به گزارش مازندورزش(مازنداسپرت)، درحالی که حسین مسگر ساروی با پیروزی برابر سپیدرود صدر نشین نیم فصل اول , فولاد یزد و تساوی مقابل راه آهن در قلب هواداران جا باز کرده بود در تمرینات شاهد عنوان شدن اسامی نظیر رسول خطیبی و میثاقیان از سوی مدیران منتشر شد که واکنش هواداران نسبت به آنها صرفا ” فعلا بذارید ببینیم مسگر چیکار میکنه “ بود .

اما در ادامه اخبار و شایعاتی حساب شده میان هواداران پخش شد که نشان میداد اگر مسگر ساروی در دو سه بازی آینده نتیجه نگیرد برکنار می شود و باخت اکسین سبب شد این شایعات قوت بگیرد و با آمدن الهامی با آن رزومه معلوم به نساجی شک همه را به یقین تبدیل کرد که مسگر ساروی رفتنی است .

بعد از باخت مقابل اکسین در گروه های مجازی و روی سکو ها ؛ هم همه ای از شانسی بودن پیروزی های مسگر و بی برنامگی تیم بیان می شد که معلوم نبود دلیل و سند این حرف ها چیست !

باخت اکسین استارت کار علیه مسگر ساروی بود ؛ اولین عدم نتیجه گیری مسگر را پیراهن عثمان کرده و به هواداران گفته شد مسگر صلاحیت بازی های بزرگ را ندارد و برخی هواداران که از فوتبال سر رشته ای ندارند با این افراد همراه شده و علیه مسگر به سخن پراکنی پرداختند و همه نگاه ها به بازی بعدی نساجی مقابل  نفت مسجد سلیمان معطوف شد تا سرنوشت مسگر را یکسره کنند .

بازی نفت مسجد سلیمان بازی عجیبی بود , نساجی که با شکست مقابل اکسین از رقبا عقب افتاده بود باید سه امتیاز را دریافت میکرد تا به جایگاه قبلی بازگردد . فشار های داخلی برای برکناری را هم که به این بازی اضافه کنید متوجه می شوید چه فشاری روی مسگر بود .در ادامه بازی تصمیمات عجیب داوری باعث شد دو بازیکن کلیدی نساجی اخراج شوند وقتی کمی تامل کنیم می فهمیم که اخراج این دو بازیکن عامل شکست در این بازی و احتمالا عدم نتیجه گیری در بازی بعدی خواهد شد و اینجا بود که مسگر به برکناری حتمی خود پی برد .

بازی مسجد سلیمان با توجه به تمام اتفاقات رخ داده مسگر ساروی توانست با سه امتیاز از مسجد سلیمان خارج شود و ماجرا برکناری اش را پیچیده تر از قبل بخواند .

با بازگشت تیم از مسجد سلیمان به قائمشهر نزدیکان مسگرساروی و دوستانش از پیشنهاد عجیب مسولان باشگاه به مسگر ساروی پرده برداشته و عنوان شد که به مسگر گفته شده دیگر سرمربی نیست و فقط حضوری نمادین خواهد داشت و تمامی ترکیب ها و تمرینات زیر نظر الهامی برگذار میشود که با واکنش منفی مسگر ساروی و عدم قبول این موضوع همراه بود .

بازی حساس ایرانجوان فرا رسید و دیگر خبری از آن آرامش ها کنار خط مسگر نبود , عصبی و مضطرب بازی را دنبال میکرد و با کوچکترین اشتباهی فریادش بلند میشد . این بازی را هم مسگر با دو گل عباس زاده برد و باز هم الفاظ شانسی در میان آمد . مسئولان که از نتایج مثبت مسگر ساروی برنامه های شان عقب افتاده بود ؛ بالاخره دل را به دریا زده و حکم برکنار اش را امضا کردند و هر فشاری از سوی هواداران را به جان خریدند .

اما سوالی بزرگ میان هواداران مطرح شده ؛ اینکه چرا الهامی با آن رزومه که فوتبال ایران میدانند ؟؟ چرا در نساجی کمک مربی ها سرمربی میشوند ؟