انتخاب هشت مربى مازنى ميان برترين هاى سال ٩٥ كشتى

به گزارش مازندورزش(مازند اسپرت)،یازده مازندرانی در فهرست برترین های کشتی ایران در سال ۹۵ قرار گرفتند و در عصر جمعه اول بهمن ماه در مشهد مقدس مورد تقدیر فدراسیون کشتی در هنگامه برگزاری جام جهان پهلوان تختی قرار می گیرند. نام هشت مربی و سه کشتی گیر مازنی در میان این نفرات برتر دیده می […]

به گزارش مازندورزش(مازند اسپرت)،یازده مازندرانی در فهرست برترین های کشتی ایران در سال ۹۵ قرار گرفتند و در عصر جمعه اول بهمن ماه در مشهد مقدس مورد تقدیر فدراسیون کشتی در هنگامه برگزاری جام جهان پهلوان تختی قرار می گیرند.

نام هشت مربی و سه کشتی گیر مازنی در میان این نفرات برتر دیده می شود.
حسن یزدانی در کشتی آزاد، قاسم رضایی در کشتی فرنگی و جابر صادق زاده در مجموع کشتی آلیش، گراپلینگ و ساحلی به عنوان نفر برتر انتخاب شده اند.

همچنین این مربیان به عنوان برگزیدگان در بخش های مختلف تجلیل می شوند:
-حسین نقیبی دومین مربی برتر سازنده کشتی آزاد در مجموع رده های سنی
-محمود حسن نیا سومین مربی برتر سازنده کشتی آزاد جوانان
-عزیز واگذاری مربی برتر سازنده کشتی پهلوانی
-رامین قربانی سومین مربی برتر سازنده کشتی پهلوانی
-جانعلی خسرونژاد دومین مربی برتر سازنده کشتی ساحلی مجموع رده های سنی
-اکبر خجسته سومین مربی برتر سازنده کشتی ساحلی مجموع رده های سنی
-امیر عباس انوری مربی برتر سازنده کشتی گراپلینگ
-ستاره اسماعیلی دومین مربی برتر سازنده کشتی آلیش

هیات کشتی مازندران از تلاش عاشقانه یکایک این مربیان و همچنین دیگر چهره های سازنده و کوشا که بدون توقع و در کمال خضوع به پرورش قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی می پردازند تشکر و قدردانی می کند.
بی شک چشم نوازی کشتی مازندران مرهون کوشش مجدانه این خوبان است که شاگردانی سزاوار و آماده به رزم و کسب افتخار و برانگیختن غرور ایران و ایرانی را می سازند.
از جبین پاک تمامی دلسوختگان کشتی، همه دست اندرکاران، یاوران، مشوقین، مربیان، داوران، ورزشکاران و صدیقان و همراهان کشتی مازندران سپاسگزاریم و آرزومندیم همواره بر آنچه عهد بستیم که در طلوع کشتی کشور ماندن و بالطبع عامل تلالو نام ایران و اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بمانیم و با تحکیم پیوندها و همدلی ها مقدمات توفیقات تازه را فراهم آوریم.