استارت تپش کاندیدا برای کرسی ریاست هیات فوتبال مازندران (۱)

به گزارش مازندورزش(مازند اسپرت)،معاونت امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران جهت ثبت نام کاندیداتوری هیات فوتبال اطلاعیه ای  صادر نمود:نظر به اینکه مجمع عمومی هیات فوتبال مازندران به منظور انتخاب رئیس هیات ،راس ساعت ۱۰ صبح مورخ ۹/۱۱/۹۵ در محل  هتل بادله ساری برگزار می گردد بدینوسیله از کلیه علاقمندان احراز پست ریاست […]

به گزارش مازندورزش(مازند اسپرت)،معاونت امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران جهت ثبت نام کاندیداتوری هیات فوتبال اطلاعیه ای  صادر نمود:نظر به اینکه مجمع عمومی هیات فوتبال مازندران به منظور انتخاب رئیس هیات ،راس ساعت ۱۰ صبح مورخ ۹/۱۱/۹۵ در محل  هتل بادله ساری برگزار می گردد بدینوسیله از کلیه علاقمندان احراز پست ریاست هیات دعوت جهت دریافت فرم ثبت نام بعمل می آید.
براین اساس، اسامی نامزدهایی که صلاحیت آنها برای حضور درانتخابات هیات فوتبال مازندران ثبت شد را ، گذری در قلم واژه عملکرد و در انتخاباتی به سبک فوتبالی بررسی خواهیم نمود.
گزینه‌های جدی ریاست هیات فوتبال مازندران ،با توجه به سطح مدیریتی فوتبال ایران و پذیرش پرطرفدارترین ورزش جهان در انتخابات بهمن ۹۵ با چه شرایطی حساسیت زمان را تجربه خواهد نمود.
و در انتخاباتی به سبک فوتبال مازندران ، چه کسی توانایی نشستن بر جای غلامرضا بهروان با تجربه شانزده ساله در پست مدیریتی هیات فوتبال مازندران، مدیریت در سطح کشوری و بین المللی ، جدای کارهای اجرایی وعملیاتی دیگر درآرامش انتخابات ورزشی بنشیند و یا شاید ،رقابت نفس گیر کرسی هیات فوتبال مازندران با میزان رآی کسب شده از آن مردی بنام بهروان گردد..
سکوتی حبس شده در نفس های کاندیداتوری فوتبال مازندران به گوش می رسد، و حرف هایی با تیتر اینکه فوتبال مازندران به کدامین سمت و سوی خود سوق داده می شود زبانزد محفل ورزشی ها شده است.
ميزان عملكرد هيأت فوتبال مازندران با صلاحیت قبولی یا مروری با حضور بهروان چقدررضايت فوتبالی های مازندران را به دنبال داشت ؟
آیامیزان نظارت ها،عملکرد فعالیت های هیات ها،داوران ، مربیان،کمیته هایی اجرایی، جوانان واستعدادیابی. برگزاری مسابقات ،میزبانی ها و…..  در فوتبال مازندران به خوبی و با برنامه ریزی مدون انجام شده است و اینکه مرد اول فوتبال مازندران غلامرضا بهروان با کوله باری از تجربه بار دیگر معرفی خواهد شد  و یا اینکه عملکرد ایشان رضایت مثبت کسب رای اعتماد را به دنبال نخواهد داشت… !؟
استارت ِکاندیداها برای ریاست هیات فوتبال مازندران  با حضور هشت فعال ورزشی  با سوابق و برنامه های متفاوت در بهتر دیده شدن فوتبال مازندران درلیست ثبت نام به چشم می خورد که ضمن معرفی  اسامی ،در خبرهای آتی به معرفی یکایک کاندیداها خواهیم پرداخت :
غلامرضا بهروان, هادی خلردی،عادل عالیشان,حسین مکارمی, پرویز خاکی, جمشید پازوکی,مختارمهدوی,رحیم درزی خلردی

لازم به ذکر است  حسین مکارمی  در تماس تلفنی به خبرنگار مازند اسپرت انصراف خود را اعلام نمود و اذعان داشت :با توجه به  شرایط و مسائلی  که به تازگی مشاهده می نمائیم  به  خود اجازه ورود به جلسه ای که فرصت تحول را به دیگران نمی دهند نخواهم گذاشت.حسین مکارمی با بیان این مطالب از کاندیداتوری هیات فوتبال ، انصراف خود را اعلام نمود.
 با ما باشید در ادامه اخبار در مازند اسپرت ،با معرفی یکایک کاندیدای هیات فوتبال مازندران به قلم تارا هاشمی خبرنگار مازند اسپرت  از غرب استان مازندران

 

نوشته شده توسط تارا هاشمی