مسگر ساروی با تمام خوبی هایش رفت !

به گزارش مازند اسپورت،پس از شکست نساجی از اکسین در هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ آزادگان، ساکت الهامی از سوی مالکان باشگاه برای تقویت کادر فنی به قائمشهر آمد ولی هواداران هر هفته شاهد تنش  و شایعاتی در مورد رابطه مسگرساروی و الهامی بودند به طوری که جهت رفع این مشکلات، چندین بار […]

به گزارش مازند اسپورت،پس از شکست نساجی از اکسین در هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ آزادگان، ساکت الهامی از سوی مالکان باشگاه برای تقویت کادر فنی به قائمشهر آمد ولی هواداران هر هفته شاهد تنش  و شایعاتی در مورد رابطه مسگرساروی و الهامی بودند به طوری که جهت رفع این مشکلات، چندین بار جلسه ای در دفتر باشگاه با حضور رمضانی(مدیرعامل)،اسماعیلی (مدیرفنی)، مسگرساروی و الهامی برگزار و هر بار خروجی جلسه حل مشکلات بود. ولی بالاخره این تنش ها شب قبل از بازی با ایرانجوان به دلیل مخالفت یکی از مربیان با موارد توافق شده و درخواست در دست گرفتن تمام مسوولیتی فنی، کار بالا گرفت. با وساطت چند نفر، دو مربی قبول کردند تا این موضوع تا پایان دیدار برابر ایرانجوان مسکوت بماند تا در جلسه ای این مشکل حل شود. ساعتی پیش جلسه مذبور که از ساعت ۱۷:۰۰ با حضور پرهام، صنیعی، رمضانی، مسگر ساروی و الهامی آغاز شده بود  به پایان رسید و تصمیمات جدیدی برای حفظ روند رو به رشد تیم گرفته شد.

 

طبق شنیده های خبرنگار دی اسپورت، در این جلسه که با تاخیر ۳۰ دقیقه ای آغاز شد، ابتدا رمضانی، مسگرساروی و الهامی توضیحاتی در رابطه با شرایط و مشکلات تیم تا این هفته بیان کردند و سپس الهامی و مسگرساروی خواسته های خود در جهت ادامه همکاری با باشگاه نساجی را بیان کردند. سپس مدیران باشگاه به مسگرساروی اعلام کردند که ایشان از زمان حضور محمود فکری یکی از اعضای کادر فنی بوده و پرهام این موضوع را بارها در مصاحبه هایش اعلام کرده است ولی به دلیل نتایجی که کسب شده، تمایل داریم به عنوان سرمربی کار را ادامه دهید و از یک سو با توجه به عملکرد ضعیف فنی تیم در نیم فصل دوم بدون احتساب دیدار برابر اکسین که کادر فنی زمان کافی برای تمرین نداشت، می خواهیم ساکت الهامی برای تقویت کادر فنی، با قدرت بیشتر انجام امورات تمرین و مسابقه، در کنار شما حضور داشته باشد.

آنطور که شنیده می شود، پس از صحبت مدیران باشگاه، حسین مسگر ساروی با بیان بیلان کاری و شرایط تیم در این چند هفته و با توجه به نتایجی که نساجی کسب کرد، تنها شرط خود برای ادامه حضور در نساجی را حضور الهامی مانند دیگر اعضای کادر فنی با کمی اختیار بیشتر بیان کرد که مدیران باشگاه این موضوع را قبول نکرده و برای الهامی قدرت بیشتری در امورات تیم طلب می کنند.

 

آنطور که گفته می شود، در ادامه این جلسه بحث معرفی ساکت الهامی به عنوان مدیرفنی مطرح می شود ولی حسین مسگرساروی با رد این پیشنهاد، از نساجی کناره گیری کرده و برای این تیم در ادامه راه، آرزوی موفقیت می کند.

در پایان جلسه صنیعی فر از مسگرساروی خواست تا با قبول یکی از موارد مطرح شده برای حفظ آرامش تیمی که به اینجا رسیده با باشگاه همراه باشد و خودش به عنوان مدیرفنی به کار کادر فنی نظارت داشته باشد که مسگرساروی این موضوع را هم قبول نمی کند تا بالاخره پس از بیش از سه ساعت بحث و تبادل نظر، ساکت الهامی به عنوان سرمربی به همراه همان کادر قبلی کارش را آغاز کند.

 

گزارش :دلسا محمد خانی/دی اسپرت