صبح چهارشنبه ؛ یادبود جابر رسانه‌های مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس از برگزاری همایش سراسری سالانه مدیران خبرگزاری فارس کشور به میزبانی مازندران با عنوان گرامی‌داشت دومین سالگرد درگذشت زنده‌یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در این استان خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ، حسن کربلایی با اشاره به اینکه همایش سالانه مدیران خبرگزاری فارس کشور به مدت چهار روز […]

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس از برگزاری همایش سراسری سالانه مدیران خبرگزاری فارس کشور به میزبانی مازندران با عنوان گرامی‌داشت دومین سالگرد درگذشت زنده‌یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در این استان خبر داد.

2524524

به گزارش مازند اسپرت ، حسن کربلایی با اشاره به اینکه همایش سالانه مدیران خبرگزاری فارس کشور به مدت چهار روز از ۲۷ تا ۳۰ مردادماه به میزبانی مازندران برگزار می‌شود، اظهار کرد: این همایش با حضور ‌سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این همایش با حضور مسئولان کشوری، مدیران خبرگزاری فارس و مسئولان استانی برگزار می‌شود، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ‌ولی‌فقیه در استان مازندران و ربیع فلاح استاندار مازندران در این همایش سخنرانی خواهند داشت.

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این همایش ۲۸ مردادماه از ساعت ۹ صبح در سالن مجتمع اهل‌بیت شهرستان ساری واقع در میدان شهدا جنب مصلای نماز جمعه مرکز مازندران برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این همایش از تندیس زنده‌یاد معافی رونمایی می‌شود.

وی از برگزاری نشست داخلی مدیران خبرگزاری فارس سراسر کشور به میزبانی شهرستان بابلسر خبر داد و خاطرنشان کرد: اداره‌کل استان‌های خبرگزاری فارس روزانه به صورت میانگین بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ خبر بر روی خروجی این خبرگزاری قرار می‌دهد.

کربلایی همچنین از فعالیت ۳۶ دفتر استانی خبرگزاری فارس در سراسر کشور خبر داد و گفت: اداره‌کل استان‌های خبرگزاری فارس از گروه‌های پرمخاطب این رسانه فراگیر است.

وی با قدردانی از میزبانی این همایش توسط استان مازندران اظهار کرد: دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران با ۳۰ خبرنگار و عکاس از دفاتر فعال و اثرگذار خبرگزاری فارس است که در طول سال‌هایی که مدیریت آن در استان مازندران بر عهده زنده‌یاد جابر معافی بوده است و همچنین در طول دو سال اخیر که سرکار خانم عباسی عهده‌دار این مهم است همکاران این رسانه در استان توانسته‌اند به طور حرفه‌ای و متعهدانه در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی انجام وظیفه کنند.