بهروز عطایی ؛ اول فصل جایگاه کاله را در بالای جدول پیش بینی میکردیم

بهروز عطایی در پایان این  بازی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مازنداسپرت گفت :ما پیش بینی میکردیم که جایگاه بهتری در جدول خواهیم داشت چون متاسفانه در اوایل فصل قرعه ی خیلی سختی به تیم ما خورد و ما تحت فشار قرار گرفتیم و چون تیم ما متشکل از بازیکنان جوان است نتوانستیم این فشار […]

بهروز عطایی در پایان این  بازی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مازنداسپرت گفت :ما پیش بینی میکردیم که جایگاه بهتری در جدول خواهیم داشت چون متاسفانه در اوایل فصل قرعه ی خیلی سختی به تیم ما خورد و ما تحت فشار قرار گرفتیم و چون تیم ما متشکل از بازیکنان جوان است نتوانستیم این فشار رو تحمل بکنیم.

 عطایی در ادامه گفت: خوشبختانه در نیم فصل دوم توانستیم بر اکثر تیم ها غلبه کنیم و فشار را بر روی تیممان کمتر بکنیم و بازی های خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم کاله آمل افزود: ما نه تنها در این بازی بلکه در ۳ بازی اخیر خود توانستیم روند خوبمان را ادامه دهیم و امروز هم توانستیم یکی از تیم های خوب و بالانشین جدول یعنی سایپا را با یک بازی منطقی و عالی شکست دهیم .
بهروز عطایی در پایان گفت: شهرداری تبریز یکی از تیم های خوب و قدرتمند لیگ است که با اضافه شدن بازیکنانی مانند فرید به مراتب شرایط بهتری نسب به دور رفت مسابقات دارد و تیم خوب شهرداری تبریز جایگاه خود در جدول مسابقات را بهبود خواهد بخشید . ما هم سعی میکنیم بازی خوبی را در تبریز به نمایش بگذاریم و با پیروزی دل هوادارانمان را شاد کنیم