شهرداری تبریز به دنبال سبقت از همسایه ها

تبریز – تیم والیبال شهرداری تبریز در حالی امروز در دربی شهرداری های تبریز و ارومیه به میدان می رود که برای سبقت گرفت از رقبای همسایه جدولی خود نیاز به پیروزی در این بازی دارد.   به گزارش مازنداسپرت ؛، هفته هجدهم رقابت های والیبال باشگاه های کشور امروز یکشنبه با انجام شش مسابقه […]

تبریز – تیم والیبال شهرداری تبریز در حالی امروز در دربی شهرداری های تبریز و ارومیه به میدان می رود که برای سبقت گرفت از رقبای همسایه جدولی خود نیاز به پیروزی در این بازی دارد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه 

به گزارش مازنداسپرت ؛، هفته هجدهم رقابت های والیبال باشگاه های کشور امروز یکشنبه با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می شود که در یکی از بازی های مهم تیم شهرداری تبریز در ارومیه به دیدار شهرداری این شهر می رود.

این دیدار به واسطه سابقه تقابل های دو تیم در لیگ برتر و حتی بازی های دوستانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به نوعی می توان این بازی را دربی والیبال دو استان آذربایجان شرقی و غربی عنوان کرد.

از طرفی این دو تیم به لحاظ موقعیت خود در جدول رده بندی مسابقات هر دو به دنبال کسب پیروزی هستند. تیم برنده این دیدار جایگاه و موقعیت خود در جدول را بهتر خواهد کرد./مهر