پیروزی صالحین بر عمران ساری/ناکامی ورامینی ها پایان یافت

  ورامین-تیم صالحین ورامین در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل عمران ساری به پیروزی رسید.   به گزارش مازنداسپرت ؛، دیدار تیم های صالحین ورامین و عمران ساری از هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، عصر یکشنبه در سالن شهید گلعباسی ورامین برگزار شد. تیم صالحین ورامین تا پیش […]

 

ورامین-تیم صالحین ورامین در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل عمران ساری به پیروزی رسید.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛، دیدار تیم های صالحین ورامین و عمران ساری از هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، عصر یکشنبه در سالن شهید گلعباسی ورامین برگزار شد.

تیم صالحین ورامین تا پیش از آغاز دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر، نتوانسته بود عملکرد موفقی را در دور برگشت از خود نشان دهد و به همین خاطر در رده دهم جدول رده بندی قرار داشت.

شاگردان نفرزاده تلاش داشتند تا با پیروزی مقابل عمران ساری، امیدهای خود را برای حضور در مرحله پلی آف لیگ برتر حفظ کرده و به ناکامی های چند هفته اخیر خود پایان دهند.

تیم صالحین ورامین در هفته های اخیر مقابل حریفان لیگ برتری خود شکست خورده بود و به همین خاطر پیروزی در مقابل عمران ساری می توانست شادی را به اردوی ورامینی ها بازگرداند.

هواداران ورامینی نیز مانند همیشه به تشویق تیم خود پرداختند و تلاش داشتند تا زمینه را برای اولین پیروزی صالحین ورامین در دور برگشت لیگ برتر والیبال فراهم آورند.

تیم صالحین ورامین در ست های اول و دوم کار سختی مقابل عمران ساری نداشت و بازیکنان این تیم با تکیه بر تشویق های بی امان هواداران خود توانستند با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ به برتری برسند.

در ست سوم تیم عمران ساری که تلاش داشت بازنده این مسابقه نباشد، عملکرد به مراتب بهتری را از خود نشان داد اما در نهایت باز شاگردان نفرزاده بودند که این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان رسانده و در مجموع با حساب سه بر صفر به برتری رسیدند.

تیم صالحین ورامین با این پیروزی، امیدهای خود را برای حضور در مرحله پلی آف حفظ کرد./مهر