رضایی: پرسپولیس روی تک موقعیت به گل رسید/ کاش بازیکن آنها اخراج نمی‌شد

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: دو تیم بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای را به نمایش گذاشتند و آنها روی تک موقعیت به گل رسیدند. به گزارش مازنداسپرت ؛ غلامرضا رضایی پس از شکست سایپا مقابل پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بازی تقریبا متعادل بود و دو تیم موقعیت‌های زیادی نداشتند.  وی افزود: حریف روی تک موقعیتش به گل […]

خبرگزاری فارس: رضایی: پرسپولیس روی تک موقعیت به گل رسید/ کاش بازیکن آنها اخراج نمی‌شد

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: دو تیم بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای را به نمایش گذاشتند و آنها روی تک موقعیت به گل رسیدند.

به گزارش مازنداسپرت ؛ غلامرضا رضایی پس از شکست سایپا مقابل پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بازی تقریبا متعادل بود و دو تیم موقعیت‌های زیادی نداشتند. 

وی افزود: حریف روی تک موقعیتش به گل رسید و ما هم می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم. اما از نظر من امروز فقط یک بازی درگیرانه و سخت را شاهد بودیم. ما روی غفلت گل خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم. پرسپولیس در شرایط بسیار خوبی است و فکر می‌کنم امروز اگر کمی باهوش‌تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را بگیریم.

مهاجم سایپا در خصوص اینکه چرا بازی اینقدر پرحاشیه شد، گفت: من فکر می‌کنم چون اوایل بازی پرسپولیس اخراجی داد آنها خیلی اعتراض می‌کردند. شاید اگر یار آنها اخراج نمی‌شد ما خوشحال‌تر می‌شدیم. چون داشتیم با منطق به بازی ادامه می‌دادیم اما همین توقف‌ها و اعتراض‌ها کار ما را سخت کرد.

رضایی در خصوص اینکه آیا سایپا می‌تواند از این شرایط خارج شود، گفت: ما به بازی منطقی ادامه دادیم و تیم‌مان نشان داد که به انسجام خوبی رسیده است. ولی من مطمئن هستم از بازی بعد بهتر می‌شویم. /فارس